Gå til innhold

Sitronsaftkuren - noen som har prøvd?

Marikken

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg har nettopp begynt i dag på overnevnte faste kur. Har hørt om flere som har prøvd den, men det er ingen som har "advart" meg mot smaken. Den er jo motbydelig ! Det er bare såvidt jeg klarer å presse det ned........... Men MÅ klare å gjennomføre, har jo tross alt investert endel penger i det.

Noen andre som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld, men jeg må le her jeg sitter. Jeg trodde 'sitronsaftkuren' var en stående vits og ikke noe som faktisk finnes i virkeligheten.

Spis heller sunt og skikklig og begynn å tren. Du kommer ALDRI til å gå permanent ned i vekt (hvis det er målet) med en eller annen parodi av en 'kur'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg blir oppfattet litt feil her. Poenget med sitronsaftkuren er ikke å gå ned i vekt, men som en fastekur, for å "rense" opp i systemet. Har vel absolutt behov for å gå ned i vekt også, men vet at det bare er sunt kosthold og mosjon som må til. Har hatt veldig lite energi i det siste, og fikk anbefalt denne kuren.

Så bare for å ha det sagt (skrevet): Jeg går IKKE på kuren for å gå ned i vekt :)

Takk for alle som svarte på innlegget mitt. Blander sirupen litt mer ut med vann, så nå er det ikke så ille.

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at du kanskje renser kroppen din - men du ødelegger forbrenningen din fullstendig. Noe som på sikt vil føre til vektøkning og til at kroppen vanskeligere kan skille ut avfallsstoffer.

Jeg ville heller prøvd noe à la Tonidren der du faktisk spiser mat samtidig.

Faste er skumle greier for kroppen. Du mister utrolig mye muskler og det gjør at du lett legger på deg etterpå samt at du blir svakere generelt. Immunforsvaret ditt senkes også under en faste.

Er det dette du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...