Gå til innhold

Reklamene deres


Åsemor

Anbefalte innlegg

Er det ikke mulig å fjerne de reklamene som lager alle de feilmeldingene? Irriterende å få sju feilmeldinger hver gang man leser eller skriver et innlegg. Det skjer bare i perioder, så det er ikke alt som er gærent, bare noe av det. :P

I I.E får man kanskje ikke feilmeldinger som hopper opp hele tida? Går det an å slå de av i Opera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Jeg bruker Firefox hjemme og kan derfor ikke gå innom dol hjemmefra lenger. Orker ikke alle feilmeldingene.

Herfra bruker jeg IE og har ingen problemer.

Helt utrolig at de ikke klarer å fikse problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke en eneste reklame jeg, og har følgelig ingen problemer heller :-)

Er vel ad-blocking i Norton Internet Securities som gjør jobben sin... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, design

Hmm, trodde jeg hadde fikset dette. Hva er egentlig feilmeldingen? Jeg tok bort en melding i forrige uke i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt gal snart.

kanskje DOL ønsker å rekruttere flere til psykiatri-forumet hehe i så fall virker det etter hensikten med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frussty

Hmm, trodde jeg hadde fikset dette. Hva er egentlig feilmeldingen? Jeg tok bort en melding i forrige uke i alle fall...

Driter snart i hele greia..

Bare logger ut hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje DOL ønsker å rekruttere flere til psykiatri-forumet hehe i så fall virker det etter hensikten med deg :)

Ja det klarer de for sidene hopper fram og tilbake og popper fram mens jeg skriver og ødelegger andre forum for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, trodde jeg hadde fikset dette. Hva er egentlig feilmeldingen? Jeg tok bort en melding i forrige uke i alle fall...

Nå er det i hvert fall full guff igjen og feilmeldingen popper fram hvert minutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driter snart i hele greia..

Bare logger ut hele tiden

Skjønner ikke hva dere bæljer etter jeg;o)

Her er det kun reklamen som ikke synes,og det gjør ikke meg noen ting.

Hvorfor er det ikke likt hos alle da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva dere bæljer etter jeg;o)

Her er det kun reklamen som ikke synes,og det gjør ikke meg noen ting.

Hvorfor er det ikke likt hos alle da?

fordi folk bruker forskjellige nettlesere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, trodde jeg hadde fikset dette. Hva er egentlig feilmeldingen? Jeg tok bort en melding i forrige uke i alle fall...

Den nye feilmeldingen er fordi reklameserverne ikke alltid svarer på tiltale :) Noen nettlesere viser en dialogboks når dette skjer. Det er ikke stort du kan gjøre med dette bortsett fra å passe på at serverne er oppe og kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, trodde jeg hadde fikset dette. Hva er egentlig feilmeldingen? Jeg tok bort en melding i forrige uke i alle fall...

Hos meg spretter feilmeldingene fram raskere enn jeg orker å blunke. De ser sånn ut:

Could not connect to remote server

http://ads.doktoronline.no................... (sidene)

Hvis dere vil ha besøk, må dette fikses. Inntil da: Dol-pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke en eneste reklame jeg, og har følgelig ingen problemer heller :-)

Er vel ad-blocking i Norton Internet Securities som gjør jobben sin... :-)

Har ikke noe problemer jeg heller.

Har også Norton security

Helt ny pc også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en annen

Hmm, trodde jeg hadde fikset dette. Hva er egentlig feilmeldingen? Jeg tok bort en melding i forrige uke i alle fall...

Problemet er slik citoyen beskriver det. Foreslår at du lager et script som sjekker om reklamesidene er oppe før pop-up-vinduet aktiveres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, trodde jeg hadde fikset dette. Hva er egentlig feilmeldingen? Jeg tok bort en melding i forrige uke i alle fall...

Sånn som favn sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, design

Det er som citoyen sier: Vi har store problemer med annonseserveren. For de som bruker Internet Explorer har det ikke noe å si, de får opp selve siden uansett, men for en del andre blir det problemer. Vi jobber med saken og håper det er løst snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og det hjelper ikke.

Det var noe sånt som å åpne filen: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts i notepad og skrive inn

127.0.0.1 ads.doktoronline.no

Har ikke sett noen reklamer eller feilmeldinger på 1 år ..

Ikke fordi jeg hater reklame, men fordi jeg ikke kunne leve med feilmeldingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...