Gå til innhold

Reklamene deres


Åsemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var noe sånt som å åpne filen: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts i notepad og skrive inn

127.0.0.1 ads.doktoronline.no

Har ikke sett noen reklamer eller feilmeldinger på 1 år ..

Ikke fordi jeg hater reklame, men fordi jeg ikke kunne leve med feilmeldingene.

Du vet hvordan min maskin er, du får'n snart på besøk ;o)

Den blir verre og verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da vet jeg ikke, annet enn å råde til å få Norton Internet Security, men din maskin er kanskje ikke helt samarbeidsvillig?

Forresten, kanskje Google Toolbar sin popupstopper vil funke bedre? http://toolbar.google.com/

Jeg får ikke installert noen ting. Jeg får lastet ned ting og så stopper det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få den hit da, hihi.

kåmmån kessjup

Jeg kommer meg liksom ikke i vei med noe for tida. Blir sittende her å måpe foran dol og tven. Men nå flytter dattera mi i morra så nå må det bli en ordning på ting her.

Jeg har plutselig fått den store roen hjemme, det har jeg aldri hatt før. Kan det være alderen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer meg liksom ikke i vei med noe for tida. Blir sittende her å måpe foran dol og tven. Men nå flytter dattera mi i morra så nå må det bli en ordning på ting her.

Jeg har plutselig fått den store roen hjemme, det har jeg aldri hatt før. Kan det være alderen ;o)

Heh, jeg har den allerede.

For en skjebne!

Åsså ser jeg masse nedlastede akutten-episoder på rad. *grine*

Og min bestemor har hatt hjerteinfarkt og ligger på intensiven.

Har begynt å trene, og min kjære har skaffet seg sykkel.

Masse skolearbeid og i det hele tatt ..

Så egentlig kunne jeg trenge noe å fikle med, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh, jeg har den allerede.

For en skjebne!

Åsså ser jeg masse nedlastede akutten-episoder på rad. *grine*

Og min bestemor har hatt hjerteinfarkt og ligger på intensiven.

Har begynt å trene, og min kjære har skaffet seg sykkel.

Masse skolearbeid og i det hele tatt ..

Så egentlig kunne jeg trenge noe å fikle med, hehe.

Denne har kunne du nok kost deg med. Den virker ok i 24 timer også crasher den, enda en gang.

Jeg skal se hva jeg får gjort. Jeg skal ha møte i morgen og så skal jeg til b.kontoret på torsdag og det gruer jeg meg faktisk til. Jeg tar med regningene på skolen til mistemann jeg, 5000 kr og later som jeg tror de vil være hjelpsomme *blond og dum*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, trodde jeg hadde fikset dette. Hva er egentlig feilmeldingen? Jeg tok bort en melding i forrige uke i alle fall...

Jeg ville bare si at nå har dere lykkes i å ordne et eller annet, for feilmeldingene har opphørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare si at nå har dere lykkes i å ordne et eller annet, for feilmeldingene har opphørt.

Her har det bare vært et problem en halvtime-time av gangen, et par ganger daglig. Så at det funker NÅ betyr ikke at det er i orden senere i kveld. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det bare vært et problem en halvtime-time av gangen, et par ganger daglig. Så at det funker NÅ betyr ikke at det er i orden senere i kveld. ;)

Sier du det? Jaja, jeg bor nå heldigvis ikke her (eller heter det _der_?)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? Jaja, jeg bor nå heldigvis ikke her (eller heter det _der_?)... :)

Hmf.

Gjør jeg liksom? :P

Men jeg fulgte rådet til tiliti under her, og det funker bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf.

Gjør jeg liksom? :P

Men jeg fulgte rådet til tiliti under her, og det funker bra!

Du bor sikkert ikke her/der du heller. Jeg bare snakket for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bor sikkert ikke her/der du heller. Jeg bare snakket for meg selv.

Det er mulig jeg følte meg truffet. ;)

Jeg bor her hjemme hos meg selv jeg, i stolen foran pcen. Men jeg sitter bare på dol og nett generelt 5-6 timer om dagen... Hmm... Og samtidig gjør jeg jo alt annet, lager mat, vasker klær, ser på tv, diskuterer baby osv.

Sikkert ikkeno galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig jeg følte meg truffet. ;)

Jeg bor her hjemme hos meg selv jeg, i stolen foran pcen. Men jeg sitter bare på dol og nett generelt 5-6 timer om dagen... Hmm... Og samtidig gjør jeg jo alt annet, lager mat, vasker klær, ser på tv, diskuterer baby osv.

Sikkert ikkeno galt i det.

Stemmer, jeg så jo et sted at du er gravid. Gratulerer, det er vel fantastisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, jeg så jo et sted at du er gravid. Gratulerer, det er vel fantastisk?

Ja, det er faktisk det mest fantastiske jeg noen gang har vært med på! Gleder meg til magen kommer og jeg kan kjenne spark, det er sikkert enda mer fantastisk!

Så hva annet skal man gjøre enn å sitte på nett hele ettermiddagen da, når man har vært på jobb i 8 slitsomme timer på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er faktisk det mest fantastiske jeg noen gang har vært med på! Gleder meg til magen kommer og jeg kan kjenne spark, det er sikkert enda mer fantastisk!

Så hva annet skal man gjøre enn å sitte på nett hele ettermiddagen da, når man har vært på jobb i 8 slitsomme timer på dagen.

Og det beste er at det bare blir bedre og bedre og bedre... også når barnet er der. Så lenge årene går, faktisk. Og det er jo en stund.

Jeg har ett råd til gravide og det deler jeg ut jevnt og trutt. Pass på føttene. Sleng dem på bordet og sofaen når du kan.

Lykke til framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det beste er at det bare blir bedre og bedre og bedre... også når barnet er der. Så lenge årene går, faktisk. Og det er jo en stund.

Jeg har ett råd til gravide og det deler jeg ut jevnt og trutt. Pass på føttene. Sleng dem på bordet og sofaen når du kan.

Lykke til framover :)

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...