favn Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvis du har sluttet å spise smørstekte hamburgere hver dag, droppet de to litrene med cola, begynt å skrape smøret på brødskiva, ikke lenger tar en kvart liter kremfløte på fastende hjerte om morgenen og i tillegg har begynt å røre deg og mosjonere, går du uansett ned i vekt. En sjokoladebit spiller knapt noen rolle fra eller til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg tenker på umettet fett, sukker, tenner osv. Å spise 100 gram sjokolade en gang, eller til nød to i uken ville jeg ikke hatt problemer med. Men å hver dag måtte putte i seg 100 gram sjokolade.??? Er 100 gr mye egentlig? Jeg synes det høres lite ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg tenker på umettet fett, sukker, tenner osv. Å spise 100 gram sjokolade en gang, eller til nød to i uken ville jeg ikke hatt problemer med. Men å hver dag måtte putte i seg 100 gram sjokolade.??? Oooops, ja, det er ganske mye. Sjekket med ei _stor_ plate jeg har liggende og den er jo 200 gr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvis du har sluttet å spise smørstekte hamburgere hver dag, droppet de to litrene med cola, begynt å skrape smøret på brødskiva, ikke lenger tar en kvart liter kremfløte på fastende hjerte om morgenen og i tillegg har begynt å røre deg og mosjonere, går du uansett ned i vekt. En sjokoladebit spiller knapt noen rolle fra eller til. Har sjekket og 100 gr sjokolade er mye mer enn jeg trodde. Det er småvilt hvis du spiser det hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er 100 gr mye egentlig? Jeg synes det høres lite ut. 100 gram er jo en sånn halv stor sak. Eller 4 sånne "Eventyr" melkesjokolader. De er 24 gram. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er 100 gr mye egentlig? Jeg synes det høres lite ut. Så nå at du hadde funnet det ut ;-) Og for meg er det mye ja. Iallefall om det er hver dag.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Så nå at du hadde funnet det ut ;-) Og for meg er det mye ja. Iallefall om det er hver dag.. Ja, uff. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Det er hva du spiser i løpet av hele døgnet som er relevant. Ikke den ene sjokoladen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.