Gå til innhold

Kalorier i 100 gram Freia melkesjokolade?

Gjest marimaki

Anbefalte innlegg

Hvis du har sluttet å spise smørstekte hamburgere hver dag, droppet de to litrene med cola, begynt å skrape smøret på brødskiva, ikke lenger tar en kvart liter kremfløte på fastende hjerte om morgenen og i tillegg har begynt å røre deg og mosjonere, går du uansett ned i vekt. En sjokoladebit spiller knapt noen rolle fra eller til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker på umettet fett, sukker, tenner osv. Å spise 100 gram sjokolade en gang, eller til nød to i uken ville jeg ikke hatt problemer med. Men å hver dag måtte putte i seg 100 gram sjokolade.???

Er 100 gr mye egentlig? Jeg synes det høres lite ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på umettet fett, sukker, tenner osv. Å spise 100 gram sjokolade en gang, eller til nød to i uken ville jeg ikke hatt problemer med. Men å hver dag måtte putte i seg 100 gram sjokolade.???

Oooops, ja, det er ganske mye. Sjekket med ei _stor_ plate jeg har liggende og den er jo 200 gr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har sluttet å spise smørstekte hamburgere hver dag, droppet de to litrene med cola, begynt å skrape smøret på brødskiva, ikke lenger tar en kvart liter kremfløte på fastende hjerte om morgenen og i tillegg har begynt å røre deg og mosjonere, går du uansett ned i vekt. En sjokoladebit spiller knapt noen rolle fra eller til.

Har sjekket og 100 gr sjokolade er mye mer enn jeg trodde. Det er småvilt hvis du spiser det hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 gram er jo en sånn halv stor sak. Eller 4 sånne "Eventyr" melkesjokolader. De er 24 gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå at du hadde funnet det ut ;-) Og for meg er det mye ja. Iallefall om det er hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...