Gjest kaisaliten Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Reductol er et nytt preparat som jeg har lest og hørt utrolig mye bra om. Flere går ned i vekt på dette, og i helsekost butikken der jeg går, var hun helt ærlig mot meg og sa at "dette produktet får vi kjempebra tilbakemeldinger på - i motsetning til f.eks Cuur, Minci etc etc......" Jeg lurer nå på å prøve dette. Det skal visstnok ta opp fettet i kroppen, hemme noe matlyst og samtidig øke forbrenning. Hun i helsekosten sa at allerede hadde tre personer vært innom og sagt de hadde gått flere kilo ned i vekt, uten å legge om kostholdet eller følge en kur. Hm, noen som vet?eller har erfaring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonil Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Skal du fortsette å bruke dette resten av livet da? For hvis du ikke skal legge om kostholdet vil du jo måtte gå opp i vekt igjen når du slutter å dytte i deg dette??? Nei, legg heller om kostholdet først som sist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Syns det var litt suspekt at de tar et navn på produktet sitt som ligner på et eksisterende produkt som man vet fungerer, nemlig "Reductil". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Selvfølgelig sa hun det. Det er mistenkelig mange møbel-, hvitevare-, brunevare- og kles-selgere som har akkurat den tingen selv som du står og lurer på om du skal kjøpe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.