Gjest Pås Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 ... av harde fotballskudd der det gjør mest vondt for gutter? Jeg spør på vegne av min sønn på 14, som "godt kan tenke seg å få barn en gang"! (Dersom ingen vet, får jeg heller spytte i en hundrings og spørre legen... :-)) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kan jeg aldri tenke meg. Da var det mange forhenværende fotballgutter som ikke kunne ha blitt fedre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kan jeg aldri tenke meg. Da var det mange forhenværende fotballgutter som ikke kunne ha blitt fedre :-) Det var mitt svar til ham også! Men han er en grundig type, som har hørt om "ufrivillig barnløshet", og sier at kanskje det er en sammenheng som ingen tenker på? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det KAN vel muligens kanskje skje. Men da skal man vel ha max uflaks. Jeg vil tro det ikke er særlig vanlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det var mitt svar til ham også! Men han er en grundig type, som har hørt om "ufrivillig barnløshet", og sier at kanskje det er en sammenheng som ingen tenker på? mvh Han får vel ikke undersøkt det nå akkurat allikevel, så han får prøve å ikke bekymre seg så veldig. Det kan jo hende det er 10 -20 år til han skal bli pappa og mye kan ha skjedd innen den tid. Føler han kanskje at han burde legge fotballkarrieren på is. Tror ikke det var så lenge siden Beckham fikk et velrettet slag i nøttene - nå skal de ha barn igjen. Hvis det er han som er pappaen da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hvis skuddet var så hardt at det oppsto alvorlig skade. Da snakker vi om hevelser og smerter i dagesvis, så ville jeg levert en sædprøve til analyse. (onanere i en kondom, osv...). Gjorde det fryktelig vondt med en gang, som det jo gjerne gjør, men uten hevelse og at det ga seg i løpet av noen timer så er det ikke noe problem. Mekanismen med at det gjør så vondt der nede er nettopp for å beskytte området mot skader. Det gjør mye mer vondt enn det skadeomfanget tilsier, nettopp for å beskytte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rutangis netu Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Sjansen er nok liten for å få så alvorlige skader. Proffspillere er jo gjerne pappa'er, mener jeg! Men det er lurt å være obs på det. Proffsyklere er nok mer utsatt, som blir utsatt for belastning over lang tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Håvard Dahl, lege Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Nei, det blir en ikke. Fortsett med fotball :-) PS Du får dette helt gratis som en service fra Dr. Online. DS 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Nei, det blir en ikke. Fortsett med fotball :-) PS Du får dette helt gratis som en service fra Dr. Online. DS Wow! Det faar en si! Takk for svar, NHD! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.