Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du?

Anbefalte innlegg

Gjest bil eller buss
Skrevet

Hvor lang tid nruker du på å kjøre til jobben, butikk eller tettsted med bil, eller annen transport?

Gjest Petrinerius
Skrevet

Jobben 15 mninutter

Nærmeste dagligvarebutikk 1 minutt. Dette er også et tettsted med post, bank, bensinstasjon, kiosk, apotek, baker med kafe og noen få butikker

Skrevet

7 min til jobben med bil, 3 til nærmeste butikk.

Buss tar dobbelt så lang tid + gåingen til/fra bussholdeplassen, som tar like lang tid som bussturen.

Skrevet

Tettsted/butikk = ca 4 min.

Jobben/kurs = ca 40 min.

Transporten er bil.

:)

Skrevet

Til butikk/kjøpesenter: med bil 5 min, med buss 10 min.

Til jobb: med bil i rushtrafikken 40min-1.5 time, med buss 50-70 min.

Skrevet

Til jobb: 20 minutter med bil. Bor på tettsted, så der blir dett 0. Så tar det 2 minutter å gå til nærmeste butikk og buss :-) I grunnen ganske fornøyd med det!

Skrevet

Jobb - 15-20 minutter

Butikk - to min.

Kjøpesenter - 10-15 min.

Skrevet

Til jobb med sykkel: 30-35 min.

Til butikken med sykkel: 3 min.

Til sentrum: 10 min rask (!) sykkeltur.

Tar omtrent like lang tid å kjøre pga mye trafikk, lyskryss ol, dog litt kortere tid å kjøre til jobb.

Skrevet

Til jobben bruker jeg ca 15 sekunder på sokkelesten.

Til nærmeste butikksenter er det temmelig nøyaktig 600 meter, så det tar relativt kort tid både til fots og med bil.

Til Oslo sentrum (og da mener jeg innerste sentrum) bruker jeg 20 minutter med buss eller 14 minutter med bil.

Skrevet

Jeg går til jobben på 5 minutter. Siden arbeidsstedet mitt er midt i sentrum er det også kjøpesenter osv. der.

Gidder ikke kjøre siden jeg må hjem igjen for å finne parkeringsplass, Skal jeg ta buss må jeg gå i motsatt retning i 5 min for å ta bussen én holdeplass til sentrum.

Gjest Pricilla
Skrevet

bruker to minutter til å sykle til jobben.. Bruker 3 minutter å gåå til butikken..

Har alt i nærheten der jeg bor.. bruker max fem minutter når jeg skal på posten, polet, blomsterbutikken, matbutikken (er flere), og restauranter..

Skrevet

Til jobben bruker jeg 10-12 min. med bil, og 45 min. med T-bane. Valget er enkelt.

Til butikken går jeg på 8-10 min., og kjører på 5.

Skrevet

Går på skole og dit bruker jeg 50min med buss og 25min med tog. Bruker helst buss siden stasjonen er så langt unna.

Det ene kjøpesenteret ligger 6-7min gange unna, mens det andre ligger kanskje 10-12min unna. Veldig kjekt!

Skrevet

klokken 6 om morgenen (min egentlige start tid..) tar det 10 min med bil til jobb..

klokken 3 om ettermiddagen (nåværende start tid..) er jeg heldig om det tar en time..

you goooottttta love traffic!!

Skrevet

Til jobb med sykkel: 30-35 min.

Til butikken med sykkel: 3 min.

Til sentrum: 10 min rask (!) sykkeltur.

Tar omtrent like lang tid å kjøre pga mye trafikk, lyskryss ol, dog litt kortere tid å kjøre til jobb.

Hei!

c",)

Er du tilbake igjen nå?

Skrevet

Hei!

c",)

Er du tilbake igjen nå?

Heia du :)

Tilbake og tilbake, fru Blom ;)(Jeg skal faktisk til Norge om en uke).

Står til med deg?

Skrevet

Heia du :)

Tilbake og tilbake, fru Blom ;)(Jeg skal faktisk til Norge om en uke).

Står til med deg?

Står veldig fint til med meg. Skjedd mye de siste månedene, bryllup og babylagingprøving...

Kjempegøy!

c",)

Jeg er utrolig nysgjerrig på hvor du er, men det skal jeg ikke spørre om. Håper du har det fint i gokken, for jeg har forstått det slik at du befinner deg utenfor allfarsvei.

• 2 uker senere...
Skrevet

Står veldig fint til med meg. Skjedd mye de siste månedene, bryllup og babylagingprøving...

Kjempegøy!

c",)

Jeg er utrolig nysgjerrig på hvor du er, men det skal jeg ikke spørre om. Håper du har det fint i gokken, for jeg har forstått det slik at du befinner deg utenfor allfarsvei.

Bryllup? Ai, gratulerer så mye! Og hell og lykke med baby-makingen.

Utenfor allfarvei er vel ikke helt rett - bortsett fra dersom vi snakker om cyberverdenen. Hadde forøvrig en fin tur til N :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...