Gjest Brønnøysund Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hei. I Brønnøysund går det an å ta lappen på 5 dager (intensvkurs) på Helgeland Trafikkskole. Er det noen som vet om noen andre steder det går an?? 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Det er vel bare teorikurset det? Det er veldig vanlig. Men kjøretimene (10 obligatoriske) rekker man ikke på denne tiden. 0 Siter
Moraki Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Det er vel bare teorikurset det? Det er veldig vanlig. Men kjøretimene (10 obligatoriske) rekker man ikke på denne tiden. Jo. 0 Siter
Gjest Lykke til! Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Det er bare å spørre kjøreskolen du vil benytte. Jeg fikk tatt lappen på veldig få dager. De vil ha alle kunder de kan få, så mange er behjelpelige! Hvor i landet bor du? 0 Siter
Gjest Lappen intensivt Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Det er bare å spørre kjøreskolen du vil benytte. Jeg fikk tatt lappen på veldig få dager. De vil ha alle kunder de kan få, så mange er behjelpelige! Hvor i landet bor du? Bor i Oslo, men de fleste steder kan være aktuelle. 0 Siter
Gjest Lykke til! Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Bor i Oslo, men de fleste steder kan være aktuelle. Ok, der vet jeg ikke om noen. Ta en ringerunde! 0 Siter
Gjest Iznowgood_the_real Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Det er vel bare teorikurset det? Det er veldig vanlig. Men kjøretimene (10 obligatoriske) rekker man ikke på denne tiden. Da jeg tok lappen for vogntog hadde jeg to dobbelt-timer i slengen, hvilket skulle bli fire timer om dagen :-) Da skulle det vel gå an å ta ti timer med personbil på ei uke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.