Gå til innhold

Intensivkurs på lappen

Anbefalte innlegg

Gjest Brønnøysund
Skrevet

Hei. I Brønnøysund går det an å ta lappen på 5 dager (intensvkurs) på Helgeland Trafikkskole.

Er det noen som vet om noen andre steder det går an??

Gjest teatrika
Skrevet

Det er vel bare teorikurset det? Det er veldig vanlig. Men kjøretimene (10 obligatoriske) rekker man ikke på denne tiden.

Skrevet

Det er vel bare teorikurset det? Det er veldig vanlig. Men kjøretimene (10 obligatoriske) rekker man ikke på denne tiden.

Jo.

Gjest Lykke til!
Skrevet

Det er bare å spørre kjøreskolen du vil benytte. Jeg fikk tatt lappen på veldig få dager. De vil ha alle kunder de kan få, så mange er behjelpelige! Hvor i landet bor du?

Gjest Lappen intensivt
Skrevet

Det er bare å spørre kjøreskolen du vil benytte. Jeg fikk tatt lappen på veldig få dager. De vil ha alle kunder de kan få, så mange er behjelpelige! Hvor i landet bor du?

Bor i Oslo, men de fleste steder kan være aktuelle.

Gjest Lykke til!
Skrevet

Bor i Oslo, men de fleste steder kan være aktuelle.

Ok, der vet jeg ikke om noen. Ta en ringerunde!

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Da jeg tok lappen for vogntog hadde jeg to dobbelt-timer i slengen, hvilket skulle bli fire timer om dagen :-) Da skulle det vel gå an å ta ti timer med personbil på ei uke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...