Jannemor1365380742 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei! Jeg lurer på når jeg kan begynne å gi sønnen min grøt. Han er nå 4 mnd. Han fikk morsmelk og morsmelkerstatning til han var ca 5 uker, men grunnet strore problemer med ammingen har han siden det kun fått erstatning. Nå får han 200 ml hver fjerde time. Kan jeg så smått begynne å gi han grøt, eller bør jeg vente en stund til, og eventuelt hvor lenge skal jeg vente. Hvilken grøt er den mildeste for magen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gladmor Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ris og maisgrøt er lettfordøyelig. De lages i melk (MME eller morsmelk). Hva tilråder helsestasjonen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det står fra 4 mnd. på grøtboksen, så det skulle gå bra. Jeg gjorde bommerten at jeg gav dette til kveldsmat. Resultatet var da at jenta våknet 5-8 ganger hver natt. Da jeg endelig forsto at jeg måtte gi det på ettermiddagen eller formiddagen fungerte det bra. Jeg begynte da ho var 3,5 mnd. Det var kanskje i tidligste laget? Uansett: begynn forsiktig med svært små mengder. Magene deres er vant til melk, og grøt er derfor tungt fordøyelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.