gul kapsell Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Har en venn såm tar en ganske så stor gul avlang kapsell, såm det sies tillsvarer 70 kaffekopper, hann trener extremt mye...jeg lurer på om det er en 'vitamin' som kalless 'Stack' som trenings folk tar....å viss det er 'Stack', eller noe annet lurer jeg på om det er farlig? eller om det gir hann bivirkninger.... hilsn bekymret vennine 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Stack betyr såvidt jeg husker: "blanding" eller lignende. ECA stack er en slik blanding og det inneholder efedrin, koffein og acetalin(..)syre.(usikker på hvordan en skriver det siste) Er visst ikke noe vidundermiddel, men øker kroppstempereaturen og dermed fettforbrenningen littegrann. Tror ikke disse produktene er lovlige i Norge. Tror det har med innholdet av efedrin (mildt sentralstimulerende) og for store mengder koffein å gjøre. Efedrin fins i astmamedisiner, men.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
winkler Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Stack betyr såvidt jeg husker: "blanding" eller lignende. ECA stack er en slik blanding og det inneholder efedrin, koffein og acetalin(..)syre.(usikker på hvordan en skriver det siste) Er visst ikke noe vidundermiddel, men øker kroppstempereaturen og dermed fettforbrenningen littegrann. Tror ikke disse produktene er lovlige i Norge. Tror det har med innholdet av efedrin (mildt sentralstimulerende) og for store mengder koffein å gjøre. Efedrin fins i astmamedisiner, men.. Hva er det som er lovlig i Norge da? Når noe så uskyldig som red bull er forbudt, så skjønner man hvor lista ligger. Norge, den siste Sovjetstat. Jeg elsker red bull og i samtlige 24 land jeg har vært i så har dette produktet vært lett tilgjengelig. Tusen takk til den norske stat som viser en så uendelig omsorg for meg, og som vet hva som er best for med. Men her snakker vi om helse . og da kan jeg nevne at det samme gjelder for mye forskjellig kosttilskudd. Også dette må jeg til utlandet for å handle, fortrinnsvis Sverige. Har selv brukt mye stack 2, og har veldig gode erfaringer. Den er særlig nyttig til hjelp på fettforbrenningen, men da aller helst sammen med styrketrening da den ikke er selektiv på fett, men også "går løs på" muskler. Også er den nyttig på energifølelsen i kroppen, og våkenhet. Men her er det naturligvis viktig å passe seg, så man ikke ofrer søvn bare for å dytte i seg en gul kapsel om morgenen. Tilslutt vil jeg si til alle som leser; at noe er ulovlig i Norge, behøver slettes ikke bety at det er skadelig eller farlig på noen måte, og dette gjelder særlig kosttilskudd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hva er det som er lovlig i Norge da? Når noe så uskyldig som red bull er forbudt, så skjønner man hvor lista ligger. Norge, den siste Sovjetstat. Jeg elsker red bull og i samtlige 24 land jeg har vært i så har dette produktet vært lett tilgjengelig. Tusen takk til den norske stat som viser en så uendelig omsorg for meg, og som vet hva som er best for med. Men her snakker vi om helse . og da kan jeg nevne at det samme gjelder for mye forskjellig kosttilskudd. Også dette må jeg til utlandet for å handle, fortrinnsvis Sverige. Har selv brukt mye stack 2, og har veldig gode erfaringer. Den er særlig nyttig til hjelp på fettforbrenningen, men da aller helst sammen med styrketrening da den ikke er selektiv på fett, men også "går løs på" muskler. Også er den nyttig på energifølelsen i kroppen, og våkenhet. Men her er det naturligvis viktig å passe seg, så man ikke ofrer søvn bare for å dytte i seg en gul kapsel om morgenen. Tilslutt vil jeg si til alle som leser; at noe er ulovlig i Norge, behøver slettes ikke bety at det er skadelig eller farlig på noen måte, og dette gjelder særlig kosttilskudd. Du svarte feil person, tror jeg... Drikker med veldig høyt koffein-innhold kan gi hjerteklapp og for en som har sensitiv psyke så er ikke efedrin noe særlig lurt, tror jeg. Men det er sikkert mange som har et helt uproblematisk forhold til slike hjelpemidler. Det er jo greit å vite hva som er lov og ikke her i landet så en ikke plutselig blir skyldig i narkosmugling pga innførsel av "uskyldige" kosttilskudd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.