Continental Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Heia! Jeg trenger virkelig å få opp kondisjonen og begynne å trene, men har problemer med motivasjon.Trenger struktur. Noen gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glad i trening Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Gå på spinning! Det får i hvert fall jeg skikkelig kick av! Spinning passer for folk i alle nivåer, fra helt utrenet til veldig trenet. Fordeler: Spinning skjer til faste tider, varer en viss fastsatt tid, og du har en instruktør som prøver å motivere deg hele veien! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spinneren Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Gå på spinning! Det får i hvert fall jeg skikkelig kick av! Spinning passer for folk i alle nivåer, fra helt utrenet til veldig trenet. Fordeler: Spinning skjer til faste tider, varer en viss fastsatt tid, og du har en instruktør som prøver å motivere deg hele veien! helt enig! det er kjempe gøy og spinne:) Blir helt gira av det jeg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Lag en dagbok hvor du skriver opp når du trener og hva du trener, hvilke økter du hopper over og når du dytter i deg mat du strengt tatt ikke burde dyttet i deg, samt hvordan de aktuelle treningene gikk. Det beste er om andre folk ser denne dagboka sånn at du får litt press på deg. F.eks. kan du legge den ut på en hjemmeside om du måtte finne på å ha det - eventuelt lage en såkalt "blog". Dette er ikke bare genialt i forhold til å få en ramme rundt det hele, men du vil også få en fin oversikt over egen fremgang. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.