Gjest snart-englands-student Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Skal snart flytte til England for å gå et år på universitet. Både gruer og gleder meg;-) Er det noen som har erfaringer å dele med meg? Er det noe spesielt jeg må huske å ta med meg? 0 Siter
Gjest signe sigantur Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 brunost, norsk tubekaviar, Zalo 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 brunost, norsk tubekaviar, Zalo Og høflighet! Nordmenn (meg sjøl inkludert, desverre) er ikke vant verken til å si takk eller vær så snill eller goddag. Der gjør de det, alle sammen. Har familie i England (engelske) fra helt vanlig middelklasse, og de innrømmer at de syns nordmenn er forferdelig uhøflige, både mot slike de kjenner og ukjente. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Og høflighet! Nordmenn (meg sjøl inkludert, desverre) er ikke vant verken til å si takk eller vær så snill eller goddag. Der gjør de det, alle sammen. Har familie i England (engelske) fra helt vanlig middelklasse, og de innrømmer at de syns nordmenn er forferdelig uhøflige, både mot slike de kjenner og ukjente. Veldig godt poeng! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.