Gjest rine sofie Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Fra og med mandag skal jeg kutte ut alt som heter sjokolade, med unntak av en dag i uken. Jeg er sjokoman av en annen verden, og vet bare at nå MÅ jeg gjøre noe. Jeg slanker meg for tiden, men spiser likevel sjokolade. Har gått noe ned likevel, men antakelig mye senere enn hvis jeg ikke hadde stappet i meg alt det søte... Nå lurer jeg på: HVA hjelper? Hjelper det med krom, og i såfall hvilket merke er det beste? Hvor ofte skal dette tas pr dag? Hilsen R 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Trodde neste jeg hadde skrevet dette:-) Krom hjalp meg første gangen jeg prøvde. Nå hjelper det dessverre ikke lenger. Jeg tok en uke hvor jeg fikk lov til å spise litt. Liksom for å trappe ned. Fikk da TO sjokoladebiter hver dag. (Det var nok til å overleve) Etter ca. 3 uker var hungeren etter søtt nesten borte. Men det var harde tre uker. Tenkte jeg skulle prøve igjen nå ettersom jeg har økt inntaket av godter i sommer:-( Du må også passe på å ikke ha godterier i huset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Krom hjelper ofte, men man må opp i mye større doser en det som står på boksen. Ta 2 piller til frokost og 3 piller til middag. Ikke ta krom på ettermiddagen da det kan føre til mareritt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåklokka Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Krom hjelper ofte, men man må opp i mye større doser en det som står på boksen. Ta 2 piller til frokost og 3 piller til middag. Ikke ta krom på ettermiddagen da det kan føre til mareritt. Mareritt ??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Mareritt ??? Jepp, det sies så. Har ikke merket det selv, men dumt å ta sjansen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.