Gå til innhold

Barbert tråd?!


Prozak

Anbefalte innlegg

Tråden:

"Jeg må spørre litt om lesbisk sex..."

Har du vært ute og barbert bort mesteparten av denne tråden? Hvis så: hvorfor i alle h**veter har du gjort det? Det var en frisk diskusjon, men ingenting av den var ureglementær. Hvis du tar en titt i tråden nå, så ser du at det ikke bare er jeg som mener at det var idiotisk gjort.

"............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Fra tid til annen har vi brukere som over tid relativt systematisk nekter å overholde vårt regelverk. I de mer ekstreme tilfellene sletter vi i såfall alt hva vi ser publisert av vedkommende uavhengig av innhold i de enkelte innlegg. Dette er et tiltak vi sjelden benytter, men det blir for tiden benyttet i forhold til en av de mest aktive i den omtalte tråden. Dette er forklaringen på barberingen. På kort sikt kan tråder som er ok bli ødelagt som følge av dette, men erfaringsmessig er virkningen god på litt lenger sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra tid til annen har vi brukere som over tid relativt systematisk nekter å overholde vårt regelverk. I de mer ekstreme tilfellene sletter vi i såfall alt hva vi ser publisert av vedkommende uavhengig av innhold i de enkelte innlegg. Dette er et tiltak vi sjelden benytter, men det blir for tiden benyttet i forhold til en av de mest aktive i den omtalte tråden. Dette er forklaringen på barberingen. På kort sikt kan tråder som er ok bli ødelagt som følge av dette, men erfaringsmessig er virkningen god på litt lenger sikt.

Det er vel og bra. Men det var ingenting i den tråden som ødela den. Krangling etc. ja, men ikke noe som var unormalt.

Var det noen brukere som klaget på den da?

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det er vel og bra. Men det var ingenting i den tråden som ødela den. Krangling etc. ja, men ikke noe som var unormalt.

Var det noen brukere som klaget på den da?

"............................"

Vi mottok også en klage.

Som tidligere sagt, så vurderer vi ikke innholdet i det enkelte innlegg i de tilfellene vi velger dette virkemidlet for å stoppe en bruker som lager store problemer for oss totalt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mottok også en klage.

Som tidligere sagt, så vurderer vi ikke innholdet i det enkelte innlegg i de tilfellene vi velger dette virkemidlet for å stoppe en bruker som lager store problemer for oss totalt sett.

Men kontrollerer dere i det hele tatt på en fornuftig måte? Hvis jeg ikke husker feil, så var det jeg og en annen person som kranglet mest. Den andre personen var vel den som folk sier er Maiken, og jeg tviler på at hun klaget. Og jeg klaget ikke.

Jeg skulle bare ønske dere kunne komme med en detaljert begrunnelse når dere blir spurt. Det burde vel ikke være så vanskelig?

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Men kontrollerer dere i det hele tatt på en fornuftig måte? Hvis jeg ikke husker feil, så var det jeg og en annen person som kranglet mest. Den andre personen var vel den som folk sier er Maiken, og jeg tviler på at hun klaget. Og jeg klaget ikke.

Jeg skulle bare ønske dere kunne komme med en detaljert begrunnelse når dere blir spurt. Det burde vel ikke være så vanskelig?

".........................."

Har du ikke fått en ganske detaljert begrunnelse nå?

For å gjenta: Dersom vi velger det omtalte virkemidlet i forhold til en bruker, så sletter vi alt vi ser at personen skriver, uavhengig av innhold.

Du kan være uenig i vårt valg av virkemidler, men jeg kan ikke se at du ikke har fått en begrunnelse for slettingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikke fått en ganske detaljert begrunnelse nå?

For å gjenta: Dersom vi velger det omtalte virkemidlet i forhold til en bruker, så sletter vi alt vi ser at personen skriver, uavhengig av innhold.

Du kan være uenig i vårt valg av virkemidler, men jeg kan ikke se at du ikke har fått en begrunnelse for slettingen.

Nei, du har ikke kommet med en begrunnelse. Hvem brøt regelverket, og hvordan ble det brutt? Er det forbudt å krangle debattanter imellom?

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har ikke kommet med en begrunnelse. Hvem brøt regelverket, og hvordan ble det brutt? Er det forbudt å krangle debattanter imellom?

"........................."

Skjønner du virkelig ikke hva webmaster mener her?

Om én person her inne skaper problemer for forumet, så blir _alt_ vedkommende skriver inn her slettet.Det være seg om h*n spør etter middagstips eller sier at en annen bruker er en %&"*!& og ikke har det godt med seg selv.

Hvem det er får vi sikkert ikke vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du virkelig ikke hva webmaster mener her?

Om én person her inne skaper problemer for forumet, så blir _alt_ vedkommende skriver inn her slettet.Det være seg om h*n spør etter middagstips eller sier at en annen bruker er en %&"*!& og ikke har det godt med seg selv.

Hvem det er får vi sikkert ikke vite.

Så du mener at èn bruker skapte veldig mye problemer i den tråden? Vel, da er vi uenige.

Og når jeg etterlyser en begrunnelse, så ønsker jeg, logisk nok, en forklaring på HVA denne brukeren hva gjort galt. Ikke en Miscrosoft-type feilmelding som "Noe gikk galt".

".............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Nei, du har ikke kommet med en begrunnelse. Hvem brøt regelverket, og hvordan ble det brutt? Er det forbudt å krangle debattanter imellom?

"........................."

Siste forsøk på oppklaring: Det var ikke egenskaper med den aktuelle tråden som førte til sletting. Derimot sletter vi alt vi kommer over skrevet av en bestemt bruker som gjennom lengre tid har oppført seg på en måte som har gjort at vedkommende er uønsket i våre fora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste forsøk på oppklaring: Det var ikke egenskaper med den aktuelle tråden som førte til sletting. Derimot sletter vi alt vi kommer over skrevet av en bestemt bruker som gjennom lengre tid har oppført seg på en måte som har gjort at vedkommende er uønsket i våre fora.

Ok, da misforsto jeg. Beklager.

Likevel, ødelegging av tråder er aldri noe særlig greit.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du virkelig ikke hva webmaster mener her?

Om én person her inne skaper problemer for forumet, så blir _alt_ vedkommende skriver inn her slettet.Det være seg om h*n spør etter middagstips eller sier at en annen bruker er en %&"*!& og ikke har det godt med seg selv.

Hvem det er får vi sikkert ikke vite.

Webmaster burde kanskje ta et lynkurs i adferdspsykologi hos noen av legene som svarer på spørsmål her...beste måten å disiplinere en bruker på ville vært å slette alle usaklige innlegg, men la vedkommende være så lenge h*n oppfører seg normalt. Fin måte å styre vedkommende over i ønsket adferd på. Men det er kanskje for ressurskrevende å finlese alle innlegg, og lettere å bare slette alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at èn bruker skapte veldig mye problemer i den tråden? Vel, da er vi uenige.

Og når jeg etterlyser en begrunnelse, så ønsker jeg, logisk nok, en forklaring på HVA denne brukeren hva gjort galt. Ikke en Miscrosoft-type feilmelding som "Noe gikk galt".

".............................."

Ikke at vedkommende har skapt uro i akkurat den tråden.

Men har skapt så mye uro i forskjellige tråder før.

Nå har de nok sett seg lei av vedkommende og sletter derfor _alt_ uansett hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke at vedkommende har skapt uro i akkurat den tråden.

Men har skapt så mye uro i forskjellige tråder før.

Nå har de nok sett seg lei av vedkommende og sletter derfor _alt_ uansett hva det er.

Jada, jeg skjønner det. Men likevel er det forbannet irriterende når tråder blir ødelagt p.g.a det.

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg skjønner det. Men likevel er det forbannet irriterende når tråder blir ødelagt p.g.a det.

"............................"

Kan tenke meg at én og samme person har diskutert med seg selv i tråden + at vedkommende har svart andre med mange forskjellige nick.

Da blir det ikke rare diskusjonen gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at én og samme person har diskutert med seg selv i tråden + at vedkommende har svart andre med mange forskjellige nick.

Da blir det ikke rare diskusjonen gitt.

Nope. Det var undertegnede som diskuterte mye med en og samme person :-)

".............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Det var undertegnede som diskuterte mye med en og samme person :-)

".............................."

Da var det nok den personen som var uønsket på dol da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webmaster burde kanskje ta et lynkurs i adferdspsykologi hos noen av legene som svarer på spørsmål her...beste måten å disiplinere en bruker på ville vært å slette alle usaklige innlegg, men la vedkommende være så lenge h*n oppfører seg normalt. Fin måte å styre vedkommende over i ønsket adferd på. Men det er kanskje for ressurskrevende å finlese alle innlegg, og lettere å bare slette alt...

Belønning og straffing av atferd kan funke bra det, men så lenge personen ser på det man straffer med som belønning så har man et lite problem..

Og folk rekker ofte å svare og bli irritert før webmaster får slettet innleggene. Det beste på sikt er ignorering, men med så mange brukere så er det håpløst å være konsekvente og innleggsskriveren skader også forumet med sine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil ikke skrive under

Da var det nok den personen som var uønsket på dol da:o)

Er jeg uønsket montro? Jeg deltok mye. Kanskje jeg sa noe galt?

Skrev under med:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...