Gå til innhold

Barbert tråd?!


Prozak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IngenLurerDenneGutten

Det påsto jeg ikke. Skrev bare at jeg nyter sex med begge kjønn.

Heldiggris, femti-prosent større sjans på tilslag når du er på sjekketur på byen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det påsto jeg ikke. Skrev bare at jeg nyter sex med begge kjønn.

Ok, du trenger muligens ikke være bifil for å nyte sex med begge kjønn, men jeg trodde nå det var definisjonen på bifil...

I hvertfall så var det nok deg som omtalte meg som hannhund. Jeg må tilstå at det gjorde meg så paff at jeg forlot DOL. Da jeg hadde summet meg nok til å ville svare deg, var tråden barbert. Men det var altså ikke jeg som klagde.

Synes bare du var mye mer fordomsfull enn det du ønsket å framstå som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil ikke skrive under

Ok, du trenger muligens ikke være bifil for å nyte sex med begge kjønn, men jeg trodde nå det var definisjonen på bifil...

I hvertfall så var det nok deg som omtalte meg som hannhund. Jeg må tilstå at det gjorde meg så paff at jeg forlot DOL. Da jeg hadde summet meg nok til å ville svare deg, var tråden barbert. Men det var altså ikke jeg som klagde.

Synes bare du var mye mer fordomsfull enn det du ønsket å framstå som.

Du tar feil. Jeg kranglet ikke med deg, og kalte ingen for hannhund elle noe annet. Det jeg skrev var om forskjellen på jente og hetetro sex, og jeg kom med noen dårlige formuleringer som førte til at noen ble provosert.

Bifil og biseksuelle er forskjellige ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris, femti-prosent større sjans på tilslag når du er på sjekketur på byen;)

50 %? OK: 50 prosentpoeng større sjanse, men 100 % større sjanse.. Ikke sant?

Ble Denne Gutten Lurt likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tar feil. Jeg kranglet ikke med deg, og kalte ingen for hannhund elle noe annet. Det jeg skrev var om forskjellen på jente og hetetro sex, og jeg kom med noen dårlige formuleringer som førte til at noen ble provosert.

Bifil og biseksuelle er forskjellige ting:)

Vel, siden tråden ble barbert, kan jeg ikke vise til det stedet du omtalte meg som hannhund.

Men tro meg - jeg husker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil ikke skrive under.

Vel, siden tråden ble barbert, kan jeg ikke vise til det stedet du omtalte meg som hannhund.

Men tro meg - jeg husker det.

Jeg vet at noen ble kalt det, men det var altså ikke meg som gjorde det. Jeg diskuterte kun forskjellen mellom jentesex og heterosex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dette ble dumt av meg

50 %? OK: 50 prosentpoeng større sjanse, men 100 % større sjanse.. Ikke sant?

Ble Denne Gutten Lurt likevel?

50% _større_ sjanse. Dvs de 100 man fra før av har, + 50 = 150%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

50 %? OK: 50 prosentpoeng større sjanse, men 100 % større sjanse.. Ikke sant?

Ble Denne Gutten Lurt likevel?

Er det en erfaring dette utsagnet?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en erfaring dette utsagnet?;)

Ehhh - nå var jeg ikke helt med?

(jeg bare ergrer meg over utsagn som viser at mange ikke forstår forskjellen på prosent økning og prosentpoeng økning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Ehhh - nå var jeg ikke helt med?

(jeg bare ergrer meg over utsagn som viser at mange ikke forstår forskjellen på prosent økning og prosentpoeng økning)

Du har rett - men nå pirker du. Og du er sikkert dyktig i regning, jeg mener - du er dyktig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Siste forsøk på oppklaring: Det var ikke egenskaper med den aktuelle tråden som førte til sletting. Derimot sletter vi alt vi kommer over skrevet av en bestemt bruker som gjennom lengre tid har oppført seg på en måte som har gjort at vedkommende er uønsket i våre fora.

Er det ikke bedre med utestenging da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du veit jo av erfaring at disse webbisen er herskesyke og evner liten eller ingen forståelse for virkeligheten... de sletter for morroskyld eller når det kommer en sytemail fra en eller annen forsmådd fjomp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...