grethe32 Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 kan noen hjelpe meg, har vondt i den ene puppen,illende smerter, varer ikke så lenge, og kan være flere måneder mellom hver gang. legen sier jeg har mye vev i brystene, og kan komme av det, er det noen som har hatt det samme? er livredd det kan være kreft, kan ikke kjenne noen klumper. 0 Siter
Gjest Puppelaura Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Kan høres ut som det samme jeg har. Jeg har visst også litt ekstra vev i puppen - vet ikke om det har noen sammenheng. Jeg får mammografi èn gang i året selv om jeg er under 30(pga høy risiko for arvelig brystkreft) - og vet derfor at mine ilinger (eller stikk eller hva man skal kalle det for) ikke er kreft. Det er sikkert ikke noe å bekymre seg for. Men fortsett å undersøke puppestellet jevnlig, og kjenn også etter i armhulene 0 Siter
grethe32 Skrevet 14. september 2004 Forfatter Skrevet 14. september 2004 Kan høres ut som det samme jeg har. Jeg har visst også litt ekstra vev i puppen - vet ikke om det har noen sammenheng. Jeg får mammografi èn gang i året selv om jeg er under 30(pga høy risiko for arvelig brystkreft) - og vet derfor at mine ilinger (eller stikk eller hva man skal kalle det for) ikke er kreft. Det er sikkert ikke noe å bekymre seg for. Men fortsett å undersøke puppestellet jevnlig, og kjenn også etter i armhulene takk for svar. greit og høre at det er andre også som har det.har kommet og gått i ca en uke,men ikke så vondt nå som tidligere. hvor lenge har du vondt om gangen. mvh grethe 0 Siter
Gjest Puppelaura Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 takk for svar. greit og høre at det er andre også som har det.har kommet og gått i ca en uke,men ikke så vondt nå som tidligere. hvor lenge har du vondt om gangen. mvh grethe Vet ikke - det kommer og går. Det har sikkert noe med kjertlene å gjøre. Hvis du synes legen din tar for lett på det, kan du jo få en "second opinion" - og kanskje også be om å få mammografi - spesielt hvis dette er noe som har dukket opp nylig - som du ikke har hatt før. Det er sannsynligvis ingenting å bekymre seg for - men man skal jo være på vakt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.