Gå til innhold

FU: Partner som blir borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen din går ut med kamerater, sier han ikke blir sen.

Dagen etter blir klokka 11 uten at du hører fra ham.

1) Hva gjør du (rent konkret)?

2) Hva tenker du om det?

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

4

• IngenLurerDenneGutten

4

• KaVa

2

• snø

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skifter låset i døra, hiver klærne hans ut av vinduet og tømmer felleskonton. Omtrent.

Skrevet

Skifter låset i døra, hiver klærne hans ut av vinduet og tømmer felleskonton. Omtrent.

Hehe, det gjorde venninna mi - etter hvert....Tok dessverre litt for mange ganger.

Skrevet

1) Hva gjør du (rent konkret)?

Hadde først ringt kameraten, var det ikke noe svar der hadde jeg ringt sykehuset. Var han ikke der hadde jeg ringt politiet og meldt han savnet. Har han ikke mobiltlf. da?

2) Hva tenker du om det?

Jeg hadde jo trodd noe hadde skjedd han.

Gjest og gudskjelov for det
Skrevet

For ett år siden:

1) Ringer desperat til mobilen, og kanskje til jobben hans, venner...

2) Er livredd for at noe har skjedd ham.

For et halvt år siden:

1) Ingenting.

2) Regner med at han sover ut rusen et eller annet sted.

Idag:

Ingenting. Det er slutt...

Skrevet

Seriøst:

Tror jeg hadde blitt lynforbanna. Det er utrolig respektløst å gjøre noe sånn, så han skal måtte komme med en _meget_ god grunn før jeg mykner opp igjen, ja.

jeg ville vært både redd for at noe skulle ha skjedd han - og sinna på han fordi han ikke kom hjem som avtalt, og ikke engang sendte meg en stakkarslig SMS som varsel.

Jeg ville helt klart krevd å vite hvor han tilbrakte natta, og sammen med hvem - og kanskje til og med ringt "alibiet" og sjekket, dersom historien om hvorfor han ble så sen ikke henger på greip. Det KAN jo være så uskyldig at han havnet på fylla og sovnet på sofaen hos bestekompisen - og det må man jo bare tilgi :-)

Skrevet

Jeg kaldkveler ham når han kommer hjem igjen i alle fall.....

Det har jeg (heldigvis) aldri opplevd, men jeg tror at jeg hadde reagert lenge før kl 11 dagen etterpå i alle fall. Hadde nok ringt til både hans mobil og kompisene hans. Samt til deres partnere (for å høre om de var kommet hjem.

Hva jeg tenker om det? At det må ha rabla for mannen siden han er så lite omtenksom at han ikke ringer hjem og sier i fra hvor han er i verden.

Men jeg hadde sikkert reagert litt ekstra siden jeg han jeg deler seng med ikke er særlig troende til å gjøre noe sånn.

En snodig FU, forresten!

Beste hilsen fra

.

Gjest Tøysekoppen
Skrevet

Haha, den var skikkelig fin!

Skrevet

1.Ringer politiet.

2.Nå har noe alvorlig skjedd.Han pleier ikke å gjøre slikt.

Skrevet

Jeg kaldkveler ham når han kommer hjem igjen i alle fall.....

Det har jeg (heldigvis) aldri opplevd, men jeg tror at jeg hadde reagert lenge før kl 11 dagen etterpå i alle fall. Hadde nok ringt til både hans mobil og kompisene hans. Samt til deres partnere (for å høre om de var kommet hjem.

Hva jeg tenker om det? At det må ha rabla for mannen siden han er så lite omtenksom at han ikke ringer hjem og sier i fra hvor han er i verden.

Men jeg hadde sikkert reagert litt ekstra siden jeg han jeg deler seng med ikke er særlig troende til å gjøre noe sånn.

En snodig FU, forresten!

Beste hilsen fra

.

Ja, det var kanskje litt pussig. ;o)

Men dette er noe som gjentatte ganger er blitt diskutert i venninnegjengen vår, og jeg tenkte det ville være interessant å høre om flertallet der er på linje med flertallet her.

Gjest Tøysekoppen
Skrevet

Ja, hadde reagert på omtrent samme måte som KaVa (det seriøse innlegget) Ville selvsagt vært helt fra meg av engstelse og redsel og sinne til jeg fant ut hva som hadde hendt. Men min samboer er veldig ikke typen, så han måtte ha dødd eller noe for at noe slikt skulle ha skjedd. Og den tanken ville ikke akkurat ha vært beroligende...

Skrevet

Jeg hadde blitt dritredd!

Rent konkret ville jeg prøvd å få tak i han ved å prøve å kontakte kompiser etc.

Skrevet

Samme som fei.

Hvis han ikke har har hatt sånne forsvinningsnumre før. Da hadde jeg vurdert å skifte lås.

Gjest ring politiet, skift lås
Skrevet

Jeg ringer politiet og hører om det har vært noen ulykke.

Deretter ringer jeg låsesmeden og skifter raskt lås til huset (hvis du ikke vet hvor han er, og han ikke har gitt beskjed, kan han jo være bevisstløs og hvem som helst kan ha tatt nøklene..).

Og sperrer / tar ut det som er på felles konti, på samme måte som over vet du jo ikke hvor bankkortet hans er.

Jeg ville ringt sivigerforeldre osv og hørt om han er der.

Skrevet

Hva gjør du (rent konkret)?

Dersom jeg ikke hadde fått tak i ham på mobilen, eller på kameratens mobil, hadde jeg kjørt og sett etter ham der jeg trodde han skulle være.

Hva tenker du om det?

Jeg hadde vært fryktelig redd, han har aldri gjort tilnærmelsesvis noe slikt, og jeg hadde vært redd han var død eller stygt skadet.

mvh

Skrevet

Ja, det var kanskje litt pussig. ;o)

Men dette er noe som gjentatte ganger er blitt diskutert i venninnegjengen vår, og jeg tenkte det ville være interessant å høre om flertallet der er på linje med flertallet her.

Jeg kan i alle fall skrive under på det som de fleste her skriver - var det første gangen ville jeg blitt redd, var deg gang nummer x hadde jeg blitt sint. Og på et eller annet tidspunkt tror jeg at jeg hadde vurdert å skifte lås.

Men det er veldig kjekt å høre om andres fæle ektemenn og svigermødre, for da setter man så ekstra stor pris på de prakteksemplarene man har selv ;o)

Hva er meningen om dette i venninnegjengen deres da?

beste hilsen fra

Skrevet

!) Ringer han på mobil. Venter noen timer til før jeg etterlyser ham noe som helst sted.

2) Jeg tenker at han er på stupfylla, og sover hos en like fyllesyk kamerat, og at jeg ikke skal bli redd og ikke skal bli sint, for dette har aldri skjedd før. I virkeligheten ville jeg vært litt engstelig, og litt sur for at han ikke ga beskjed.

Hadde vi avtalt noe viktig, eller vi hadde hatt barn eller han kom til å miste jobben på grunn av noe slikt el., ville jeg selvsagt blitt mer sint/redd/sur.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hadde jeg gjort dette mot kona hadde nok mitt aller nødvendigste vært plassert ved utterdøra når jeg en gang dukket opp. Jeg hadde heller ikke gjort meg bryet å komme mer hjem:-/

Skrevet

Da dette ikke ligner mannen min,ville jeg tatt kontakt med politiet og meldt han savnet.

Men først hadde jeg ringt til vennene hans selvfølgelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...