Gå til innhold

FU: Partner som blir borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Allerede 06.30 er jeg panisk dersom jeg ikke får kontakt på mobilen.

Når han kommer hjem er jeg fremdeles våken, og har antakeligvis ringt rundt ..

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

4

• IngenLurerDenneGutten

4

• KaVa

2

• snø

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Allerede 06.30 er jeg panisk dersom jeg ikke får kontakt på mobilen.

Når han kommer hjem er jeg fremdeles våken, og har antakeligvis ringt rundt ..

(06.30 fordi dette akkurat har skjedd, og ca så lenge klarte jeg holde meg etter å ha fått en tekstmelding 03.30 om at han kom hjem 04)

Skrevet

Hva jeg gjør? Sender en sms og lurer på om jeg skal hente han noe sted.

Hva jeg tenker? Vel vel, så ble det litt for mange pils igjen, og han har sovnet på sofaen til Jens.

Skrevet

Jeg blir først redd, så forbanna - og når han kommer hjem får han klar melding om at han ikke står høyt i kurs hos meg der og da.

Jeg takler sånt dårlig hvis han har sagt at han ikke skal bli sen. Jeg får alltid for meg at det har skjedd ham noe.

Har han derimot sagt at han skal på rølpefest er det en helt annen sak. Da innstiller jeg meg på at han kommer hjem dagen etter, og alt er helt greit.

Skrevet

Før vi fikk barn var vi såååå løsslupne. Da hendte det at vi sov over på fester slik ungdommer flest (?) gjør. Og da kom man hjem med skjelvende fyllenerver utpå neste dag.

Men man blir da voksen og forelder etter hvert. Da er bare tanken på å bli borte på den måten absurd i seg selv.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ringte inn savnetmelding jeg, men exen min hadde vært på kino med faren sin. Og faren visste ikke hvor han var...

Viste seg at han hadde vært utro.

Skrevet

Ville fått panikk lenge før kl 11 dagen etter, rett og slett fordi samboeren min ikke gjør sånt. Han sier alltid i fra hvis han blir forsinket. Om jeg ikke hadde hørt noe innen 11 neste dag, ville noe vært alvorlig galt. *grøss*

Om jeg deriomot var sammen med en partyløve som ikke var særlig flink til å gi beskjed, ville jeg kanskje tatt det mer med ro og tenkt han var sovnet på sofaen hos kompisen. Men slik er han altså ikke, så jeg kan ikke helt sette meg inn i den situasjonen, men at jeg ville blitt sint.. helt klart. Respektløst, fordi han ville visst at jeg er en engstelig type som gjerne vil ha beskjed. Ikke for å kontrollere ham, men for å vite at han har det bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...