Gå til innhold

Jeg har blitt kroppsfiksert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ikke på min egen kropp...! Jeg kommer aldri til å møte en mann som kommer opp i mot ham rent kroppsmessig... *Sukk*

Eller går det tilfeldigvis rundt en minst 185 cm høy, gjerne litt bamsete, snill, koselig, humørfyllt, sexy mann med en skulderbredde langt over middels, vanvittig deilige rumpeballer og en skinnfell på overkroppen? Han må selvfølgelig være singel da og helst bo her i byen. Enkelt. Man gjør det ikke lett for seg selv alltid...

Skrevet

Er det ikke litt trist å redusere menneskeverd til kilo og cm?

Skrevet

Jo... Men han er faen så sexy.

Skrevet

Man trenger jo ikke å blande menneskeverd inn i det å se på/etter noe man synes er sexy :-)

"............................."

Skrevet

Ble det ikke noe av de to du hadde i kikkerten? Bare vent du.. plutselig når du ikke leter finner du mannen du har lett etter!!

Skrevet

Menneskeverd?

Det var da ikke det det var snakk om her, da.

*oppgitt*

Skrevet

Menneskeverd?

Det var da ikke det det var snakk om her, da.

*oppgitt*

Joda, det var det.

Dessuten. Forestill deg hvordan det hadde blitt mottatt om en gutt hadde skrevet tilsvarende innlegg her...

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Joda, det var det.

Dessuten. Forestill deg hvordan det hadde blitt mottatt om en gutt hadde skrevet tilsvarende innlegg her...

Det har jeg gjort flere ganger;-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

kanke få alt på en gang. du er nok for kresen. det er mye annet som skal passe også, vettu :)

Skrevet

Man trenger jo ikke å blande menneskeverd inn i det å se på/etter noe man synes er sexy :-)

"............................."

Nemlig! *Stønner og sikler*

Skrevet

Få nummeret til broren da ;-)

*Hehe* Broren er enslig, men jeg syntes det ble for teit å legge meg etter lillebroren når det er storebroren jeg egentlig vil ha. :o)

Skrevet

:))))

Men han er jo min.

Har du et levende vegg-til-vegg-teppe?! Heldiggriiiis!

Skrevet

Har du et levende vegg-til-vegg-teppe?! Heldiggriiiis!

Neeei, igrunnen ikke ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...