Ernie74 Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Jeg er en mann på 30 år som ofte våkner midt på natten og er gjennomvåt av svette. Det renner bokstavligtalt over hele kroppen. Dette har jeg opplevd så lege jeg kan huske, men vet ikke hva det kommer av. Er det noen som har opplevd liknende og vet hvorfor dette skjer? 0 Siter
Mistera Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Jeg gjør det samme, men vet at det kommer av at jeg ligger å puster inn i dyna om natta, derfor blir det kondens og j.... varmt! Ergo så er jeg sinnsykt svett når jeg våkner om morgenen eller midt på natta! Ellers så kansje du har et "vilt" drømmeliv der du kaver og peser, husker du drømmene dine forresten? 0 Siter
Ernie74 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Skrevet 15. september 2004 Nei veldig sjelden at jeg husker hva jeg har drømt. Men tviler på at det har noe med å puste under dyna å gjøre. Men takk for at du brydde deg med å svare... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.