Gå til innhold

Tips til hva man kan kjøpe til 4-årig gutt på en søndag...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fillern!! Vi glemte jo å kjøpe bursdagsgave til samboers nevø, 4 år og bursdagsselskap i morgen!

Bursdag er jo veldig stort, han har gledet seg såå lenge - og vi ville jo kjøpe noe han ble glad for!

Men - nå er alt stengt....

Noen tips? Vet jo at bensinstasjon er et alternativ - en fotball eller noe - men det har han jo.

Han ønsket seg skjorte, slips, fine sokker osv... :-)

Bor i Oslo, så det burde jo være muligheter til noe litt morsomt...

Tips mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har jo andre leker også på bensinstasjoner. Du kan jo også gi penger så kan han kjøpe noe selv. Før hadde de sånn suvernier butikk på kinoen med masse disneyting men det har de kanskje sluttet med?

Ellers skulle det vel være mulig å finne noen fine bøker på Narvesen kanskje.

Skrevet

De har jo andre leker også på bensinstasjoner. Du kan jo også gi penger så kan han kjøpe noe selv. Før hadde de sånn suvernier butikk på kinoen med masse disneyting men det har de kanskje sluttet med?

Ellers skulle det vel være mulig å finne noen fine bøker på Narvesen kanskje.

Bøker på Narvesen kanskje ja...

Skrevet

Enkelt!

Noen gigantsjokolader.

Du kommer til å bli denne 4 årings helt! :)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

lommelykt på bensinstasjon!

Skrevet

Teknisk Museum (rett ved Kjelsås Stasjon) har _masse_ kule, utradisjonelle leker, mye bedre enn plastgreiene fra en gjennomsnitts bensinstasjon. Der er det åpent fra kl. 10 imorgen, og du trenger ikke kjøpe museumsbillett for å handle i butikken.

Klær blir litt vanskeligere. Men sokker tror jeg du kan finne i en storkiosk (Narvesen eller 7-eleven) med god plass.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Veldig lurt!!!

*føler meg nyttig* :)

Skrevet

Teknisk Museum (rett ved Kjelsås Stasjon) har _masse_ kule, utradisjonelle leker, mye bedre enn plastgreiene fra en gjennomsnitts bensinstasjon. Der er det åpent fra kl. 10 imorgen, og du trenger ikke kjøpe museumsbillett for å handle i butikken.

Klær blir litt vanskeligere. Men sokker tror jeg du kan finne i en storkiosk (Narvesen eller 7-eleven) med god plass.

DET var et supert tips! Visste ikke de solgte leker der.

Jeg jobber på Rikshospitalet og har vært på jobb ida. I kiosken der fant jeg en YoYo og et Ludo-spill. Så jeg kjøpte det!

Skrevet

*føler meg nyttig* :)

De hadde ikke lommelykt på benser'n!

Men jeg har kjøpt Ludo og en jojo i en kiosk...!

*fornøyd*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...