IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 He-he.. hos noen, kanskje?? Den passet ikke deg altså - hva burde forandres? 0 Siter
tusseline Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Den passet ikke deg altså - hva burde forandres? Gikk du glipp av kommentaren om at jeg allerede hadde kjæreste? ;-) Trenger ikke fler, vet du. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Gikk du glipp av kommentaren om at jeg allerede hadde kjæreste? ;-) Trenger ikke fler, vet du. Jeg spurte bare om profilen kunne passe. Jeg er gift - og har barn fra 11-29 år. (4 stk) 0 Siter
Gjest fasaden er ok Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Jeg spurte bare om profilen kunne passe. Jeg er gift - og har barn fra 11-29 år. (4 stk) Dagens kvinner søker rike, homofile, impotente menn. Slipper å jobbe, slipper å ha sex, slipper rivaler, slipper å få barn. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Dagens kvinner søker rike, homofile, impotente menn. Slipper å jobbe, slipper å ha sex, slipper rivaler, slipper å få barn. Profilen min var da ganske ok. likevel da, selv om jeg krevde et nyp i året:-) Unnskyld, man sier vel ikke "kreve"? 0 Siter
Gjest Det andre kan jeg jatte med på Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Dagens kvinner søker rike, homofile, impotente menn. Slipper å jobbe, slipper å ha sex, slipper rivaler, slipper å få barn. Sex vil vi vel ha!! 0 Siter
tusseline Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Jeg spurte bare om profilen kunne passe. Jeg er gift - og har barn fra 11-29 år. (4 stk) De første tingene er ok! Har ingen (små) unger som trengs å legges, så det punktet er uaktuelt. Ellers så har jeg vondt for å godta den siste beskrivelsen - et godt og regelmessig sexliv er et must ;-) Så da blir vel svaret at profilen er ok den, men kanskje ikke så veldig aktuell (for meg i alle fall).. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.