muriel Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Faren til ungene mine har etterhvert opparbeidet seg en temmelig solid bidragsgjeld. Av og til betaler han bidrag, av og til ikke. Hva gjør innkrevingssentralen med dette? Har de noen muligheter for tvangsinndriving, er det noe jeg kan gjøre for å iverksette dette - eller kan han fortsette å betale (evt. la vær) når det passer ham? (også postet på Trygdespørsmål) 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Du finner kanskje noe her: http://odin.dep.no/bfd/norsk/publ/rapporter/004005-990066/hov006-bn.html 0 Siter
Gemini Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Var jeg deg ville jeg også postet dette på forum for småbarns-foreldre, sikkert noen der som har erfaringer med dette. 0 Siter
Elis31 Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Bidragsfogden krever det inn. Hvis jeg var deg vil jeg ikke blandet meg inn i dette. Han slipper ikke unna det uansett, men bidragdsfogden kan være litt trege. Bare pass på at du får bidragsforskudd, eller utbetaling gjennom trygdekontoret så ordner bidragsfogden resten. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Bidragsfogden krever det inn. Hvis jeg var deg vil jeg ikke blandet meg inn i dette. Han slipper ikke unna det uansett, men bidragdsfogden kan være litt trege. Bare pass på at du får bidragsforskudd, eller utbetaling gjennom trygdekontoret så ordner bidragsfogden resten. Bidragsfogden, hvilket årstall lever du i??? 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Bidragsfogden, hvilket årstall lever du i??? Det heter da fortsatt bidragsfogden selv om det ligger på trygdekontoret nå. Eller har du hørt et bedre ord? 0 Siter
Gjest sssssssssmil Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Det heter da fortsatt bidragsfogden selv om det ligger på trygdekontoret nå. Eller har du hørt et bedre ord? dd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.