Gå til innhold

Hvilken mobilitelefon bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den hadde i det minste vibrator;-)

vibrator er livsviktig!!! ;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

vibrator er livsviktig!!! ;-)

He-he, men kjøp en telefon som har alt det kule som de sier. Kameraet er forsåvidt ubrukelig til nò seriøst, men artig er det likevel.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Har tittet på Siemens S eller M 65?

Skrevet

Jeg har akkurat skifta over fra Sony Ericsson T68i til Sony Ericsson K 700 (var det K?) og er kjempefornøyd!

Helt konge - kan anbefales!

Skrevet

Har du vært inne på www.amobil.no? Der kan du finne en del tester og brukererfaringer.

Skrevet

eller denne..?

Trenger man egentlig kamera..?

http://www.siba.no/index.aspx?siteid=no&Identifier=NO21559

Mannen min har Z600 og er kjempefornøyd, men ville ha kjøpt en K700 hvis han skulle byttet nå. K700 har bedre kamera, video-mulighet ++.

Men altså, Z600 er ingen dårlig telefon. Så igrunnen blir det vel smak og behag, om du vil ha klapp-telefon eller ikke.

Men tipset fra mannen min er å vente til S700 kommer, den skal visstnok være "helt konge" :-)

Se http://www.sonyericsson.com/product/s700/?cc=no&lc=no&has_php=0

Du kan se hver av telefonene til Sony Ericsson ved å skrive www.sonyericsson.com/k700 (eller en av de andre modellene)

Skrevet

Nokia 7610. Har hatt den siden i Juni, og den er helt perfekt.

Skrevet

"Det jeg tenger er muligheten til å sende sms, mms, fax, og e-post og å ringe med selvsagt"

Sistnevnte ser ut til å bli mindre og mindre viktig på en mobiltelefon :-)

".........................."

Gjest huffamegaltså
Skrevet

Bare IKKE kjøpe Siemens ST55 for den er så dårlig og elendig at det ikke skulle vært mulig.....

Skrevet

Bare IKKE kjøpe Siemens ST55 for den er så dårlig og elendig at det ikke skulle vært mulig.....

Burde ikke kjøpe Siemens i det hele tatt.

Møkkatelefon!

Skrevet

Har en SE T630. Kamera og ladningen sluttet å virke, leverte den inn til reperasjon, fikk den igjen like ubrukelig.

Leverte den inn igjen, fikk ny telefon. Nå har tastene begynt å fuske på den nye.

Hva gjør jeg feil, når jeg leverte den inn sa de at de ikke hadde fått inn noen av den før, men jeg har klart å "ødelegge" to snart!

Altså; jeg anbefaler den ikke.

Skrevet

Burde ikke kjøpe Siemens i det hele tatt.

Møkkatelefon!

Jeg hadde en S55 før og den var fin, men dumme meg bytta den til ST55! Skulle aldri gjort det for S55 funka helt perfekt! Har ikke hatt problemer med andre Siemens tlf, bare denne.. Men blir vel SE neste gang :)

Skrevet

Jeg hadde en S55 før og den var fin, men dumme meg bytta den til ST55! Skulle aldri gjort det for S55 funka helt perfekt! Har ikke hatt problemer med andre Siemens tlf, bare denne.. Men blir vel SE neste gang :)

Jeg hadde en M55. Søppel.

Skrevet

:-)

nå står det mellom samsung og s.ericsson.

Jeg vil advare deg mot Ericsson dersom du skriver mye sms. Og det står det at du gjør.

For Ericsson er fortsatt jævla treig til sms-skriving. I hvert fall dersom du er vant med Nokia som er i en helt annen verden hva skriving på telefonen angår - uansett hva du sammenligner med.

Prøv en SE telefon før du kjøper den.

Jeg har prøvd noen og kan ikke fatte og begripe at det er mulig å lage noe som er så til de grader treigt - sammenlignet med Nokia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...