Gå til innhold

Hvilken mobilitelefon bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil advare deg mot Ericsson dersom du skriver mye sms. Og det står det at du gjør.

For Ericsson er fortsatt jævla treig til sms-skriving. I hvert fall dersom du er vant med Nokia som er i en helt annen verden hva skriving på telefonen angår - uansett hva du sammenligner med.

Prøv en SE telefon før du kjøper den.

Jeg har prøvd noen og kan ikke fatte og begripe at det er mulig å lage noe som er så til de grader treigt - sammenlignet med Nokia.

Da har du bare ikke skjønt det, SE er mye raskere og lettere å bruke til SMS sammenlignet med Nokia.

Skrevet

Da har du bare ikke skjønt det, SE er mye raskere og lettere å bruke til SMS sammenlignet med Nokia.

Hva legger du i det?

Hvor raskt bokstavene kommer opp når du skriver?

I så fall har du en meget spesiell SE-telefon.

Jeg skulle kjøpe SE selv men droppet det på grunn av denne mangelen. Prøvde telefoner til venner, sjekket ut diverse tester på nettet, og hørte med betjeninga i butikkene.

Selv den 700-modellen til SE - som visstnok skal ha kommet seg på området - kan ikke engang sammenlignes med Nokia i forhold til responstid når du bruker ordlista.

Skrevet

Hva legger du i det?

Hvor raskt bokstavene kommer opp når du skriver?

I så fall har du en meget spesiell SE-telefon.

Jeg skulle kjøpe SE selv men droppet det på grunn av denne mangelen. Prøvde telefoner til venner, sjekket ut diverse tester på nettet, og hørte med betjeninga i butikkene.

Selv den 700-modellen til SE - som visstnok skal ha kommet seg på området - kan ikke engang sammenlignes med Nokia i forhold til responstid når du bruker ordlista.

Nå har ikke jeg testet alle modellene til SE og Nokia og ikke har jeg så dårlig tid heller. Må innrømme at jeg liker joy-sticken til SE.

Og...jeg skrev det jo mest for å irritere det ;-)

Skrevet

Nå har ikke jeg testet alle modellene til SE og Nokia og ikke har jeg så dårlig tid heller. Må innrømme at jeg liker joy-sticken til SE.

.

Skrevet

Jeg har overhodet ikke noe følelsesmessig forhold til mobiltelefonen min, så jeg ble ikke irritert.:)

Men for meg er skriving på telefonen viktig. Bruker den til notater i diverse situasjoner.

Skriver man bare noen sms i ny og ne har det lite å si, men dersom hurtighet er viktig er SE - inntil videre - bare å glemme.

Men de kommer seg nok. Håper det, for ellers er jo telefonene deres nydelige.

Skrevet

Jeg har overhodet ikke noe følelsesmessig forhold til mobiltelefonen min, så jeg ble ikke irritert.:)

Men for meg er skriving på telefonen viktig. Bruker den til notater i diverse situasjoner.

Skriver man bare noen sms i ny og ne har det lite å si, men dersom hurtighet er viktig er SE - inntil videre - bare å glemme.

Men de kommer seg nok. Håper det, for ellers er jo telefonene deres nydelige.

Har du ikke noe følelsesmessig forhold til mobilen?

Hva slags avstumpet følelsesliv lever du da? Mobilen min får til og med være med i senga den.

Nei her er det først mann og barn og som en god nr. 2 SE.

Skrevet

Har du ikke noe følelsesmessig forhold til mobilen?

Hva slags avstumpet følelsesliv lever du da? Mobilen min får til og med være med i senga den.

Nei her er det først mann og barn og som en god nr. 2 SE.

Hvis du stikker inn på det (norske) forumet her:

www.club-siemens.no

(Tror det er korrekt adresse).

...så vil du se mennesker med et psykelig forhold til sine telefoner.

Jeg sjekket ut litt der før jeg kjøpte en Siemens-telefon for halvannet år siden.

Makan til mobilgalninger har jeg ikke sett maken til. De elsker Siemens. Virkelig elsker! :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg vil advare deg mot Ericsson dersom du skriver mye sms. Og det står det at du gjør.

For Ericsson er fortsatt jævla treig til sms-skriving. I hvert fall dersom du er vant med Nokia som er i en helt annen verden hva skriving på telefonen angår - uansett hva du sammenligner med.

Prøv en SE telefon før du kjøper den.

Jeg har prøvd noen og kan ikke fatte og begripe at det er mulig å lage noe som er så til de grader treigt - sammenlignet med Nokia.

Hva slags Siemens-telefon var det du hadde?

Skrevet

Hva slags Siemens-telefon var det du hadde?

M55.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...