Speak Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg kjøper noen ganger nutrilett-"sjokolade" dersom jeg har dårlig tid, og trenger litt næring. Det står på pakka at dette ikke skal gis til barn. Vet noen hvorfor? Jeg har ei lita jente på 5 som spiser lite. Tenkte da at ho ville fått i seg mange vitaminer ved å spise dette. (Vi har delt en slik noen ganger, og ho synes det er like godt som sjokolade:-) Jeg gir selvsakt ikke dette i stedet for mat, men som "snack" dersom jeg vet at det tar litt tid før f.eks. middag. Jeg kunne jo gitt henne en brødskive, men da ville jeg spolert middagen. (Ho er nesten aldri sulten, og det må da går ca. 4 timer mellom måltidene for at ho skal orke å spise noe) Noen som vet noe mer enn meg om dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honey baby Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg har også lurt litt på dette. Tenkte at det var pga at man ikke skal "slanke" barn. Men mener jeg leste på tekst tv på svensk tv, at noen hadde fått for mye vitaminer av slike produkter. Du kan jo ringe til Nutrilett å spørre. Ellers er det vel med dette som med alt annet at litt ikke gjør noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har også lurt litt på dette. Tenkte at det var pga at man ikke skal "slanke" barn. Men mener jeg leste på tekst tv på svensk tv, at noen hadde fått for mye vitaminer av slike produkter. Du kan jo ringe til Nutrilett å spørre. Ellers er det vel med dette som med alt annet at litt ikke gjør noe. Med en slik småspist jente som jeg har, så er det nok ingen fare for at ho får for mye vitaminer. Men jeg er nok enig med deg: Alt med måte så går det nok bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.