Gjest på reiseføtter :) Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Kan du si 1-5 ting du likte best? Takker for svar.. 0 Siter
cecily Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Middelalderstmosfæren. Billig mat og alkohol. Carlsbergbroen. Bygningene. Billig krystall. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Gamlebyen Konserttilbudene Billig øl Operaen En restaurant som het "The blue rose" eller noe sånt. Fantastisk mat og stemningsfullt sted. 0 Siter
Fane Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Middelalderstmosfæren. Billig mat og alkohol. Carlsbergbroen. Bygningene. Billig krystall. Heter det ikke Karlsbroen? Har ikke hørt om carlsbergbroen i Praha! Men jeg er veldig glad i øl da 0 Siter
mum Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Heter det ikke Karlsbroen? Har ikke hørt om carlsbergbroen i Praha! Men jeg er veldig glad i øl da !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har du blitt frastjålet?? Hva er best, da? Tviholde på vesken sin hele tiden...? Pengebelte...? 0 Siter
Gjest på reiseføtter :) Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Heter det ikke Karlsbroen? Har ikke hørt om carlsbergbroen i Praha! Men jeg er veldig glad i øl da Har de god mat? Hvaslags mat skal man se etter? 0 Siter
Goliath Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Jeg kan si hva jeg ikke satte så stor pris på - og det var salmonella'en jeg hadde med meg hjem..... Men eller så synes jeg Praha og Tsjekkia var et fint sted å reise på ferie:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Atmosfæren. Gamlebyen. Karlsbroen. Utsiktshøyden med masse trappetrinn i et høyt tårn, husker ikke hva det het. Fortausrestaurantene. 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 - karlsbroen - atmosferen - frimarkedet - Den astrologiske kirke...dødsbra - billig øl - sigtsingtur med båt - alt egentlig, jeg bare sugde til meg inntrykk.....annbefaler turen så absolutt! 0 Siter
Gjest på reiseføtter :) Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 - karlsbroen - atmosferen - frimarkedet - Den astrologiske kirke...dødsbra - billig øl - sigtsingtur med båt - alt egentlig, jeg bare sugde til meg inntrykk.....annbefaler turen så absolutt! hmmmm.. høres interessant! Men hva iallverden er "Den astrologiske kirke..."????? "sigthseeingtur med båt" finner jeg sikkert utav. Og så får jeg gå over fra å være vindrikker til øldrikker, skjønner jeg 0 Siter
cecily Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Heter det ikke Karlsbroen? Har ikke hørt om carlsbergbroen i Praha! Men jeg er veldig glad i øl da ooops! Ønsketekning. c",) 0 Siter
Gjest på reiseføtter :) Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 - karlsbroen - atmosferen - frimarkedet - Den astrologiske kirke...dødsbra - billig øl - sigtsingtur med båt - alt egentlig, jeg bare sugde til meg inntrykk.....annbefaler turen så absolutt! ..noen som vethva det er ? Fin arkitektur eller....? 0 Siter
puttelull Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 1) Billig og kjempegodt øl! 2) Utkikkstårnet (Lille Eiffeltårn) 3) Becherovka'en vi fikk før middag hver dag 4) Herlig, nyoppusset hotell, med boblebad og massasjedusj. Høyt oppunder taket, rene slottet! 5) Været! Viv ar der for nøyaktig 1 år siden, det var 30 varmegrader hele langhelga... Nydelig vær til en utepils, igrunnen... I det hele tatt en herlig by! Skal dit igjen snart! 0 Siter
puttelull Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 1) Billig og kjempegodt øl! 2) Utkikkstårnet (Lille Eiffeltårn) 3) Becherovka'en vi fikk før middag hver dag 4) Herlig, nyoppusset hotell, med boblebad og massasjedusj. Høyt oppunder taket, rene slottet! 5) Været! Viv ar der for nøyaktig 1 år siden, det var 30 varmegrader hele langhelga... Nydelig vær til en utepils, igrunnen... I det hele tatt en herlig by! Skal dit igjen snart! Karslbroen, sightseeing med båt og buss, den astrologiske kirke, ja, i det hele tatt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.