Gå til innhold

Trenger nye klær!!! HJELP!

Anbefalte innlegg

Gjest Uten klær...
Skrevet

Hei.....etter to barn og siste fødsel bare et par-tre måneder unna er jeg i desperat nød!! Hadde etter fødselen 1 bukse jeg fikk på meg og som ikke strammet ALTFOR mye... Nå gjør den det...

Skal ut i morgen kveld og vil gjerne se litt fjong ut - aner ikke hva som er "in" i høst... Må ikke nødvendigvis være så "in", bare det er komfortabelt og ikke for avslørende trangt :=)

Hva bør jeg satse på for høsten? Er i begynnelsen av 30-årene..........

VELDIG glad hvis noen gidder svare...!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkt slik:

Bare klærne går på er de bra nok..

Jeg finner mye fint på Generous hos Lindex. De har faktisk mye fint, både for unge damer og eldre damer.

:o)

Gjest Uten klær...
Skrevet

Tenkt slik:

Bare klærne går på er de bra nok..

Jeg finner mye fint på Generous hos Lindex. De har faktisk mye fint, både for unge damer og eldre damer.

:o)

Godt tenkt:)

Tar en titt der.. Takk!

Skrevet

En stilig jeans, gjerne mørk, og så en kul topp til. Det er stilig å gå ut i. :)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

hvis du tror du kommer til å gå ned i vekt --ja, da er Fretex svaret -- de har masse kult! Og det er ingen katastrofe om du blir for tynn etterhvert..

:) lykke til

Skrevet

Ei tøff olabukse i rett fasong, evt litt vidde nederst på bena. En fin topp i romantisk stil. Toppen kan godt ha litt vidde fra under brystene og ned. Det er også moderne med litt store smykker som tilbehør og evt brunt, bredt belte i semsket skinn (helst stor beltespenne som godt kan glitre litt).

Gjest unnskyld at jeg spør....
Skrevet

Ei tøff olabukse i rett fasong, evt litt vidde nederst på bena. En fin topp i romantisk stil. Toppen kan godt ha litt vidde fra under brystene og ned. Det er også moderne med litt store smykker som tilbehør og evt brunt, bredt belte i semsket skinn (helst stor beltespenne som godt kan glitre litt).

passa noe av det sammen, dah?

Gjest lykke til
Skrevet

Bor du i Oslo ?

Da ville jeg dratt til Simple Wish (store størrelser), kjøpte meg ola-bukse her om dagen fra den kjeden (det er B-Young butikken vår som fører merket her, men jeg vet at de har egen butikk i Oslo), den sitter såååå godt :o). Kjøpte meg en fin topp og en jakke også (B-Young).

Så kjøpte jeg meg ei svart enkel bukse, den kan jeg også bruke til overdelen jeg kjøpte.

Skrevet

Spørs jo litt hvilken/hvilke farger toppen har da, men det gadd jeg ikke lage en utgreiing om her ;o)

Skrevet

Jeg finner alltid fine klær på B-young og LeneV.

Skrevet

Jeg finner alltid fine klær på B-young og LeneV.

Dit går jeg også. Skal se vi har de samme klærne. Dol klær ;o)

Skrevet

Dit går jeg også. Skal se vi har de samme klærne. Dol klær ;o)

Hehe! Neppe. Mener å huske du er diverse størrelser mindre enn meg! :o/

Skrevet

Hehe! Neppe. Mener å huske du er diverse størrelser mindre enn meg! :o/

Det er jeg kanskje men klærne i de butikkene finnes i alle størrelser :o)

Skrevet

Nå spørs det jo litt hvor stor du er, men de minste str. i Generous Lindex, eller HM sin kolleksojon. Jeg ville gått for det de fleste sier. Olebuke (gjerne stretch så passer den kaskje litt lenger ;.-) en kul topp og så har de fått inn noen stilige dress jakker i Cord. Høy støvletter evt. et kult skjerf og belte. Men dette er kanskje ikke "pyntet" nok..

Gjest Uten klær...
Skrevet

TUSEN takk, alle snille jenter for svar og tips!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...