Gjest Uten klær... Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Hei.....etter to barn og siste fødsel bare et par-tre måneder unna er jeg i desperat nød!! Hadde etter fødselen 1 bukse jeg fikk på meg og som ikke strammet ALTFOR mye... Nå gjør den det... Skal ut i morgen kveld og vil gjerne se litt fjong ut - aner ikke hva som er "in" i høst... Må ikke nødvendigvis være så "in", bare det er komfortabelt og ikke for avslørende trangt :=) Hva bør jeg satse på for høsten? Er i begynnelsen av 30-årene.......... VELDIG glad hvis noen gidder svare...!!!!! 0 Siter
Gjest dexLin Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Tenkt slik: Bare klærne går på er de bra nok.. Jeg finner mye fint på Generous hos Lindex. De har faktisk mye fint, både for unge damer og eldre damer. ) 0 Siter
Gjest Uten klær... Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Tenkt slik: Bare klærne går på er de bra nok.. Jeg finner mye fint på Generous hos Lindex. De har faktisk mye fint, både for unge damer og eldre damer. ) Godt tenkt:) Tar en titt der.. Takk! 0 Siter
amber sun Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 En stilig jeans, gjerne mørk, og så en kul topp til. Det er stilig å gå ut i. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 hvis du tror du kommer til å gå ned i vekt --ja, da er Fretex svaret -- de har masse kult! Og det er ingen katastrofe om du blir for tynn etterhvert.. lykke til 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Ei tøff olabukse i rett fasong, evt litt vidde nederst på bena. En fin topp i romantisk stil. Toppen kan godt ha litt vidde fra under brystene og ned. Det er også moderne med litt store smykker som tilbehør og evt brunt, bredt belte i semsket skinn (helst stor beltespenne som godt kan glitre litt). 0 Siter
Gjest unnskyld at jeg spør.... Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Ei tøff olabukse i rett fasong, evt litt vidde nederst på bena. En fin topp i romantisk stil. Toppen kan godt ha litt vidde fra under brystene og ned. Det er også moderne med litt store smykker som tilbehør og evt brunt, bredt belte i semsket skinn (helst stor beltespenne som godt kan glitre litt). passa noe av det sammen, dah? 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Bor du i Oslo ? Da ville jeg dratt til Simple Wish (store størrelser), kjøpte meg ola-bukse her om dagen fra den kjeden (det er B-Young butikken vår som fører merket her, men jeg vet at de har egen butikk i Oslo), den sitter såååå godt ). Kjøpte meg en fin topp og en jakke også (B-Young). Så kjøpte jeg meg ei svart enkel bukse, den kan jeg også bruke til overdelen jeg kjøpte. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Ei tøff olabukse i rett fasong, evt litt vidde nederst på bena. En fin topp i romantisk stil. Toppen kan godt ha litt vidde fra under brystene og ned. Det er også moderne med litt store smykker som tilbehør og evt brunt, bredt belte i semsket skinn (helst stor beltespenne som godt kan glitre litt). Spørs jo litt hvilken/hvilke farger toppen har da, men det gadd jeg ikke lage en utgreiing om her ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Jeg finner alltid fine klær på B-young og LeneV. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Ta deg en tur på Neste Stopp. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Jeg finner alltid fine klær på B-young og LeneV. Dit går jeg også. Skal se vi har de samme klærne. Dol klær ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Dit går jeg også. Skal se vi har de samme klærne. Dol klær ;o) Hehe! Neppe. Mener å huske du er diverse størrelser mindre enn meg! :o/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Hehe! Neppe. Mener å huske du er diverse størrelser mindre enn meg! :o/ Det er jeg kanskje men klærne i de butikkene finnes i alle størrelser ) 0 Siter
serendipity Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Nå spørs det jo litt hvor stor du er, men de minste str. i Generous Lindex, eller HM sin kolleksojon. Jeg ville gått for det de fleste sier. Olebuke (gjerne stretch så passer den kaskje litt lenger ;.-) en kul topp og så har de fått inn noen stilige dress jakker i Cord. Høy støvletter evt. et kult skjerf og belte. Men dette er kanskje ikke "pyntet" nok.. 0 Siter
Gjest Uten klær... Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 TUSEN takk, alle snille jenter for svar og tips!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.