Gå til innhold

Hva er å elske?

Anbefalte innlegg

Gjest loveheart
Skrevet

Hvordan vet man at man elsker noen?

Hva er din definisjon av ekte kjærlighet?

Skrevet

Å elske er å beundre med hjerte. Å beundre er å elske med hjernen.

"Théophile Gautier"

Skrevet

Du vet når du elsker.. Å elske en person er ubeskrivelig.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Du vet når du elsker.. Å elske en person er ubeskrivelig.

tjaaaaaa........ sorry, men det kan for noen til forveksling ligne på avhengighet. Det ville ta en A4-side å utdype temaet, men... Og jeg mener ikke åsåre deg. Men sånn til generell debatt, så mener jeg mange tar feil. Har sikkert gjort det selv også. men håper jeg har sluttet.

Skrevet

tjaaaaaa........ sorry, men det kan for noen til forveksling ligne på avhengighet. Det ville ta en A4-side å utdype temaet, men... Og jeg mener ikke åsåre deg. Men sånn til generell debatt, så mener jeg mange tar feil. Har sikkert gjort det selv også. men håper jeg har sluttet.

Du sårer meg da ikke. Vi legger neppe det samme i begrepet, og for meg er ikke det et problem.

Jeg har elsket mange ganger, noen ganger sterkere enn andre. Jeg vet når jeg elsker noen. Jeg vet også at man kan slutte å elske noen.

Gjest ikke signert
Skrevet

For meg finnes det flere typer kjærlighet, men jeg tror du mente kjærlighet mellom mann og kvinne. Den har jeg desverre aldri erfart men jeg håper jeg får oppleve det engang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...