Goliath Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Du følte deg kanskje ikke truffet av temaet? Det har du muligens rett i:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Sett der nå da? Litt fart er det jo, men jeg orker ikke å involvere meg i diskusjoner om hvem som er "flinkest" eller mest "prektig" - og hvem som har best mulig grunn til å klage over tilværelsen....:-) 0 Siter
flisa Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Jeg vil heller si at han skisserer nyanser der mange generaliserer veldig. Dessuten får han en jo til å tenke litt, og til å se andre sider av en sak enn den kanskje mest opplagte. En trenger ikke alltid være enig, men han er bra i diskusjoner selv om det av og til kan bli litt mye kverulering. Kverulering er han da heller ikke alene om, det er mange kverulanter her Nei GOD i diskusjoner syns jeg IKKE han er. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Litt fart er det jo, men jeg orker ikke å involvere meg i diskusjoner om hvem som er "flinkest" eller mest "prektig" - og hvem som har best mulig grunn til å klage over tilværelsen....:-) Å, jeg som trodde du var så prektig og holdt huset støvfritt og nyvasket og med hjemmebakte boller hver dag ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 14. september 2004 Forfatter Skrevet 14. september 2004 Nei GOD i diskusjoner syns jeg IKKE han er. Da er vi uenige. Jeg liker Sør, jeg. 0 Siter
Gjest Milmolmandy Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Jeg savner også Sør; det blir tamt og kjedelig her uten........ 0 Siter
flisa Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Da er vi uenige. Jeg liker Sør, jeg. Jeg tror jeg liker MENNESKET sør -men ikke resten 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Jeg tror jeg liker MENNESKET sør -men ikke resten Nå vet jeg ikke helt om du er den rette til å være med å diskutere det da ;o) Siden vi vet hvem du er gift med og han er ikke mindre sta han da. Men jeg liker han og jeg da. Hvor er han hen da? Holder han seg borte til sør kommer tilbake? 0 Siter
flisa Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Nå vet jeg ikke helt om du er den rette til å være med å diskutere det da ;o) Siden vi vet hvem du er gift med og han er ikke mindre sta han da. Men jeg liker han og jeg da. Hvor er han hen da? Holder han seg borte til sør kommer tilbake? Jeg tar IKKE parti overfor de to der, selv om jeg er gift med den ene, så er det sagt Hvor han er? Bare jobber og jobber og jobber for tiden han. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Jeg tar IKKE parti overfor de to der, selv om jeg er gift med den ene, så er det sagt Hvor han er? Bare jobber og jobber og jobber for tiden han. Det har jeg oppdaget for lengst:o) Kjedelig at han jobber så mye da, du får hilse ham også og si vi savner ham også. 0 Siter
Amiga Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Til et "fremmedkulturelt" og muslimsk land da......? For det er vel bare der det finnes "hyggelige folk"....eller hva? :-) Jeg sa misunnelsesverdig, tror du virkelig at jeg ønsker meg ferie i et muslimsk land? :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Jeg sa misunnelsesverdig, tror du virkelig at jeg ønsker meg ferie i et muslimsk land? :-) Jeg regnet med at han var i nærheten av deg jeg. Jeg blir missunnelig nok på det, fy søren, her er det kaldt og regn. 0 Siter
Amiga Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Jeg regnet med at han var i nærheten av deg jeg. Jeg blir missunnelig nok på det, fy søren, her er det kaldt og regn. Her er det varmt, men jeg har ikke sett så mye til sola de siste dagene. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Han har kanskje reist SØRover...? )) ja, kanskje det. I alle fall ikke Nordover. 0 Siter
muriel Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Han har fått seg jogg som sauegjeter i Ulanbataar! (Eller kanskje ikke) 0 Siter
Goliath Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Å, jeg som trodde du var så prektig og holdt huset støvfritt og nyvasket og med hjemmebakte boller hver dag ;o) Hvis jeg har gitt det inntrykket, så beklager jeg SÅ meget:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Jeg sa misunnelsesverdig, tror du virkelig at jeg ønsker meg ferie i et muslimsk land? :-) Da missforstod jeg! Jeg tenkte på en ferie som Sør måtte mene var misunnelsesverdig. For han vil jo aldri tenke på å kaste bort penger ved å reise på en dyr feriereise kun for fornøyelsens skyld? Slike penger må jo selvfølgelig brukes til å redde små barn i u-land, og intet annet..... 0 Siter
flisa Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Det har jeg oppdaget for lengst:o) Kjedelig at han jobber så mye da, du får hilse ham også og si vi savner ham også. Skal gjøre det! - da blir han forundret! - Den ledige tiden han har akkurat nå - har jeg beslaglagt *ond* :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Hvis jeg har gitt det inntrykket, så beklager jeg SÅ meget:-) Det var sannelig godt jeg tok feil ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Skal gjøre det! - da blir han forundret! - Den ledige tiden han har akkurat nå - har jeg beslaglagt *ond* :-) Det hadde jeg gjort også hvis jeg var deg. Synes nå du og jentungen har førsteretten. Dol er jo egentlig bare tidtrøyte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.