Gå til innhold

Føler meg dum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg passe dum nå, men kjæresten min skal operere om to uker (kneet), og jeg føler meg så sjalu fordi jeg er redd det skal være noen sykepleiere der som er relativt unge, som han da vil være i kontakt med (ikke fysisk forhåpentligvis, men rett og slett ellers).

Kan noen ta meg litt seriøst, og gi meg noen råd for å berolige meg og hjelpe meg så jeg slipper å ha denne uroen i tillegg til bekymring for operasjonen.

Skrevet

Hvor gammel er du?

Du bør få hjelp med sjalusien din. Den kan (og vil?) ødelegge forholdet om du ikke gjør noe med den. Snakk med noen!

Han kommer til å ha kontakt med jenter i andre sammenhenger også. Du må bare gå i deg selv og finne ut hvorfor denne sjalusien oppstår, og gjøre noe med det.

Bare til slutt: sykesøstre er profesjonelle og kommer ikke til å legge an på kjæresten din. Om han legger an på dem så blir han avvist.

Gjest Sølvfarget
Skrevet

*ler* Hvor gamle er dere? Du har nok sett for mye på film....

Skrevet

Jeg kan ikke la være å spørre, har du lest for mange legeromaner?

Skrevet

Beklager, men det er nok få her som klarer å ta innlegget ditt særlig seriøst.

Skrevet

Hvor gammel er du?

Du bør få hjelp med sjalusien din. Den kan (og vil?) ødelegge forholdet om du ikke gjør noe med den. Snakk med noen!

Han kommer til å ha kontakt med jenter i andre sammenhenger også. Du må bare gå i deg selv og finne ut hvorfor denne sjalusien oppstår, og gjøre noe med det.

Bare til slutt: sykesøstre er profesjonelle og kommer ikke til å legge an på kjæresten din. Om han legger an på dem så blir han avvist.

Jeg er 19 år, og det er faktisk ganske vondt å føle det sånn, det er ikke noe som burde fleipes med. Og prøve å få hjelp er ikke lett. har vært hos helsesøster før, deretter på helsestasjon, prøvd å komme i kontakt med psykolog,men det var ventetid på 1-2 år på de aller fleste i nærheten.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Der har du det, jeg går også å har ondt i et kne. Kanskje det er kona som har et ord med i laget, jeg skulle jo ha vært opperert for lenge siden.

Quinner:-|

Skrevet

Jeg er 19 år, og det er faktisk ganske vondt å føle det sånn, det er ikke noe som burde fleipes med. Og prøve å få hjelp er ikke lett. har vært hos helsesøster før, deretter på helsestasjon, prøvd å komme i kontakt med psykolog,men det var ventetid på 1-2 år på de aller fleste i nærheten.

Jeg fleipet ikke. Jeg mente det jeg skrev. Sjalusi kan være sykelig, og da er det et stort problem. Jeg gjør ikke narr av deg, det må du ikke tro.

Selv om det er venteliste så er det verdt det! Sett deg på ventelista og få hjelp!

Skrevet

Jeg fleipet ikke. Jeg mente det jeg skrev. Sjalusi kan være sykelig, og da er det et stort problem. Jeg gjør ikke narr av deg, det må du ikke tro.

Selv om det er venteliste så er det verdt det! Sett deg på ventelista og få hjelp!

Hva gjør jeg i mellomtiden da? Går og har det jævlig? Lar kjæresten min ha det jævlig? han som forguder meg virker det som... :)

Skrevet

Hva gjør jeg i mellomtiden da? Går og har det jævlig? Lar kjæresten min ha det jævlig? han som forguder meg virker det som... :)

Snakk med ham! Dere kan orden opp i det selv også. Ofte skal det ikke mere til. En lang og fortrolig samtale der begge får si sitt.

Jeg ville likevel satt meg på venteliste også.

Skrevet

Snakk med ham! Dere kan orden opp i det selv også. Ofte skal det ikke mere til. En lang og fortrolig samtale der begge får si sitt.

Jeg ville likevel satt meg på venteliste også.

Har allerede snakket med han, han er litt sånn selv også. Men ikke i like stor grad. Han er kjempesnill og støttende og gjør ingenting som burde gjøre meg bekymret, men forde så går det ikke vekk :( Det blir bare verre og verre. Skal sette meg på vente liste, men...hvem vet hvor mye jeg ødelegger for meg selv i mellomtiden.

Skrevet

Har allerede snakket med han, han er litt sånn selv også. Men ikke i like stor grad. Han er kjempesnill og støttende og gjør ingenting som burde gjøre meg bekymret, men forde så går det ikke vekk :( Det blir bare verre og verre. Skal sette meg på vente liste, men...hvem vet hvor mye jeg ødelegger for meg selv i mellomtiden.

Du må bare bli strengere med deg selv! Ikke la sjalusien styre livet ditt. Styr heller sjalusien din.

Du kan om du vil det nok.

Skrevet

Du må bare bli strengere med deg selv! Ikke la sjalusien styre livet ditt. Styr heller sjalusien din.

Du kan om du vil det nok.

Jeg må være patetisk, men hvordan kan jeg styre det? Takk for all hjelp fra deg, bra noen tar meg seriøst :)

Skrevet

He he,nei jeg kan ikke ta deg seriøst.

Men sikkert mange som biter på.

Skrevet

Jeg må være patetisk, men hvordan kan jeg styre det? Takk for all hjelp fra deg, bra noen tar meg seriøst :)

Det må du finne ut selv. Har du ingen grunn til å være sjalu så er det vel bare å være streng med deg selv og si det til deg selv hver gang du merker det.

Skrevet

Det må du finne ut selv. Har du ingen grunn til å være sjalu så er det vel bare å være streng med deg selv og si det til deg selv hver gang du merker det.

Jeg får prøve, og stå på venteliste i mellomtiden. Tusen takk :)

Skrevet

Når man forsøker seg på humor så lett gjennomskuelig at det ikke ligner grisen, så har man all grunn til å føle seg dum.

Headingen din er med andre ord forståelig nok til tross for et innlegg som mildt sagt er patetisk fremført.

Enkelte sier at god humor krever IQ. Jeg tror de er inne på noe.

Skrevet

Beklager, men det er nok få her som klarer å ta innlegget ditt særlig seriøst.

Hvorfor ikke ta det seriøst? Jeg fikk i hvertfall et par seriøse tilbud fra ansatte på avdelingen om date når jeg lå på sykehus.

Skrevet

Hvorfor ikke ta det seriøst? Jeg fikk i hvertfall et par seriøse tilbud fra ansatte på avdelingen om date når jeg lå på sykehus.

Det er jo fordi du er helt uimotståelig;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...