Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest æddabædda!
Skrevet

Stemmer ikke med meg. Er født i oktober og har alltid hatt den glatteste huden:)

Skrevet

Jeg er født i juli og skulle i hvert fall ha lettere for å brkke ben, og ha dårligere tenner enn andre. Downs syndrom går jeg ut i fra at jeg kan se bort fra. Jeg har aldri brukket et ben, og har ikke hatt hull i tennene på 14 år. Siden det stemmer så dårlig får jeg gå ut i fra at det også gjelder den kreftformen jeg skal kunne få :)

Skrevet

Jeg er født i juli og skulle i hvert fall ha lettere for å brkke ben, og ha dårligere tenner enn andre. Downs syndrom går jeg ut i fra at jeg kan se bort fra. Jeg har aldri brukket et ben, og har ikke hatt hull i tennene på 14 år. Siden det stemmer så dårlig får jeg gå ut i fra at det også gjelder den kreftformen jeg skal kunne få :)

Denne stemmer selvsagt :)

Intelligens

Sommerfødte barn gjør det bedre på intelligenstester, har bedre matematiske evner, leseforståelse og kommunikasjonsevner, ifølge forskere. Årsaken kan være årstidssvigninger som påvirker barnet i mors liv.

Skrevet

Denne stemmer selvsagt :)

Intelligens

Sommerfødte barn gjør det bedre på intelligenstester, har bedre matematiske evner, leseforståelse og kommunikasjonsevner, ifølge forskere. Årsaken kan være årstidssvigninger som påvirker barnet i mors liv.

Da ligger jeg dårlig an : )

Skrevet

Du har jo også større sjangse for å få leukemi hvis du har en onkel på Flisa. Eller var det Smøla?

Misbruk av statistikk kan være ganske underholdende :-)

"..........................."

Skrevet

Stemmer veldig med en av mine sønner, han er født i november er venstrehendt og har allergi. Men de 3 andre barna vet jeg ikke helt.

Selv har jeg endel leddplager som også står under måneden jeg er født.

Skrevet

Innertier for min del, jeg er en depresiv, schizofren, overvektig tvilling. Nå vet jeg hvorfor.

Skrevet

Er nesten som om jeg skulle ha skrevet det selv ;)

Skrevet

Er født i desember og det står at disse har en meget harmonisk personlighet.

Javel, jeg er så personlighetsforstyrra som det bare går an ; )

Skrevet

Stemmer ikke med meg. Er født i oktober og har alltid hatt den glatteste huden:)

Jeg er født i august og det stemmer faktisk. Har problemer med magen som jeg må leve med resten av livet. Dette gjelder også min far som også som e født i august.

Men alle i mamma sin familie har deabetes utenom hun selv, og hun er den eneste som er født i august.

Hehehe..Man skal ikke tro på alt, men litt moro å lese fordi :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...