Gjest Tommy22 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg føler når jeg løper at jeg ikke puster riktig med nesen. Det føles nesten som jeg er kronisk tett i nesen. Såg for en stund tilbake en reportasje hvor deler av neseveggen (den som skiller neseborene) ble fjernet, med det resultat at det ble lettere å puste. Noen som vet noe om disse tingene?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg er en annen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det er da ikke naturlig å puste med nesen når man løper. Kanskje du skulle vurdere å puste gjennom kjeften før du begynner å fjerne saker og ting inni nesen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommy22 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det er da ikke naturlig å puste med nesen når man løper. Kanskje du skulle vurdere å puste gjennom kjeften før du begynner å fjerne saker og ting inni nesen? saklig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg er en annen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 saklig Jo, men seriøst: Hvorfor i alle dager kan du ikke puste med munnen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommy22 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jo, men seriøst: Hvorfor i alle dager kan du ikke puste med munnen? Nå er no vi mennesker lagd slik at vi puster med både munn og nese for å oppnå optimal ytelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tottlå Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Nå er no vi mennesker lagd slik at vi puster med både munn og nese for å oppnå optimal ytelse. Det er faktisk ikke heldigt for lungene å puste for mye gjennom munnen!!!! Luften skal varmes opp i nesen før den går ned i lungene. Dersom vi puster for mye med munnen, vil det komme mye kald luft ned i lungene.......som altså er uheldig og kan skade..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.