Gjest Tommy22 Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Jeg føler når jeg løper at jeg ikke puster riktig med nesen. Det føles nesten som jeg er kronisk tett i nesen. Såg for en stund tilbake en reportasje hvor deler av neseveggen (den som skiller neseborene) ble fjernet, med det resultat at det ble lettere å puste. Noen som vet noe om disse tingene?? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Det er da ikke naturlig å puste med nesen når man løper. Kanskje du skulle vurdere å puste gjennom kjeften før du begynner å fjerne saker og ting inni nesen? 0 Siter
tommy22 Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Det er da ikke naturlig å puste med nesen når man løper. Kanskje du skulle vurdere å puste gjennom kjeften før du begynner å fjerne saker og ting inni nesen? saklig 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 saklig Jo, men seriøst: Hvorfor i alle dager kan du ikke puste med munnen? 0 Siter
tommy22 Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Jo, men seriøst: Hvorfor i alle dager kan du ikke puste med munnen? Nå er no vi mennesker lagd slik at vi puster med både munn og nese for å oppnå optimal ytelse. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Nå er no vi mennesker lagd slik at vi puster med både munn og nese for å oppnå optimal ytelse. Det er faktisk ikke heldigt for lungene å puste for mye gjennom munnen!!!! Luften skal varmes opp i nesen før den går ned i lungene. Dersom vi puster for mye med munnen, vil det komme mye kald luft ned i lungene.......som altså er uheldig og kan skade..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.