Gå til innhold

Norton Antivirus - lik pris overalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å renske fullstendig opp i pc'en, fjerne alt, formatere og innstallere alt på nytt.

Det eneste jeg ikke har, er Norton Antivirus. Sist lastet jeg den ned gratis fra Telenors Online.no, men den lisensnøkkelen er nå "brukt opp".

Jeg har versjonen 2002 på disk, men vil ha 2004 igjen, selvsagt.

Noen som vet om det figurerer ulike priser på dette produktet rundt om på nett eller i butikker? Hvor er best å handle?

Jeg har sjekket på

http://www.komplett.no/k/kc.asp?bn=10335

og der koster den kr 645,- (norsk versjon).

Håper noen har noen tips! På forhånd takk!

Skrevet

Bruk 2002. Funker like greit og du kan bruke pengene på noe annet.

Skrevet

Hva med et gratis antivirusprogram? Avast eller AVG f.eks - jeg har best erfaring med førstnevnte.

Skrevet

Det er billigst å kjøpe på www.symantec.com Men da får du ikke CD. Du må laste ned programmet, så kan du jo brenne det til CD.

Nå har forresten 2005-versjonen kommet på engelsk og den inneholder flere nyheter.

Skrevet

Det er billigst å kjøpe på www.symantec.com Men da får du ikke CD. Du må laste ned programmet, så kan du jo brenne det til CD.

Nå har forresten 2005-versjonen kommet på engelsk og den inneholder flere nyheter.

Ja, jeg har hørt at 2005 versjonen skal være bedre fordi de har fikset et par bugs. J...irriterende sådan også, blant annet brå og uforklarlige shutdown når man kjører total virus-scan på hele pc'en.

Skrevet

PS! Men den er ikke kommet på norsk enda..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...