Rubia Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Til barna kan man kjøpe slike karaokemaskiner over alt nå... men hva heter karaokemaskinene som er bøsere...til eget bruk? Skjønner at det der er som i masse annet ingen grenser for hvor bra det kan bli...men hva trenger man for å spille inn cd selv hjemme i sånn nogenlunde lydkvalitet? Hva betaler man for å ha studio i foreks.Oslo en dag til et par melodier...? 0 Siter
Reven1365380455 Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Du trenger et greit lydkort, ca 1500 og oppover. Så trenger du et sequencer program, disse kan du få fra kroner 0- flere 10-tusen. Et bra og billig et er Steinberg Cubasis, som du får for ca. 800 kr. Til dette programmet kan du bruke massevis av gratis VST plugins. Da har du det grunnleggende. 0 Siter
Rubia Skrevet 18. september 2004 Forfatter Skrevet 18. september 2004 Du trenger et greit lydkort, ca 1500 og oppover. Så trenger du et sequencer program, disse kan du få fra kroner 0- flere 10-tusen. Et bra og billig et er Steinberg Cubasis, som du får for ca. 800 kr. Til dette programmet kan du bruke massevis av gratis VST plugins. Da har du det grunnleggende. Tusen takk for svar. Nå er jeg innmari blank slik at...når jeg hører lydkort så tenker jeg pc...? De tingene du nevner...hvor skal de, er de egenstående ting eller skal de plugges inn i noe? Anlegget? Har ikke karaokeanlegg fra før av noen slag. Kan du forklare hvordan man gjør dette her fra grunnen av...hva trenger jeg bortsett fra pågangsmot og stemme 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.