Gå til innhold

Framtidsyrket - Tatoveringsfjerner

Anbefalte innlegg

Skrevet

"For å si det enkelt: Hva i all verden er det du snakker om?"

Det svaret hadde du hatt selv, hvis du hadde vært en sympatisk nett-person, og ikke hatt korrigering av andre som hovedformål med å være her..

Oops! Det var da voldsomt da *ler*

Skrevet

"For å si det enkelt: Hva i all verden er det du snakker om?"

Det svaret hadde du hatt selv, hvis du hadde vært en sympatisk nett-person, og ikke hatt korrigering av andre som hovedformål med å være her..

"Det svaret hadde du hatt selv, hvis du hadde vært en sympatisk nett-person,"

Jeg mener jeg er en sympatisk person. Hvis du har andre argumenter enn det svaret jeg ga om tatovering, så hører jeg gjerne på de.

"og ikke hatt korrigering av andre som hovedformål med å være her.."

Hvor er korrigeringen? Det var et dumt spørsmål, og jeg kommenterte det. Har du problemer med å takle slik, så bør du holde deg unna diskusjoner.

Og apropos korrigering: å kommentere andres skrivefeil i et innlegg er utrolig lite voksent, og totalt meningsløst, som jeg sa til deg. Dette svarer du ikke på? Var det ikke du som bedrev korrigering der? Og en totalt meningsløs korrigering sådan?

"........................."

Skrevet

Oops! Det var da voldsomt da *ler*

Tydeligvis en som har lagt meg for hat. Kan bli underholdende :-)

Skrevet

Tydeligvis en som har lagt meg for hat. Kan bli underholdende :-)

Yiiiha! ;-)

Skrevet

Jeg har en som ble utført på sløyd da jeg gikk på framhalskole(?) Den er slettes ikke pen. Hvor - og hva koster det å få fjerna "griseriet"?

Bilde, takk!

Hvis jeg får se din, så skal du få se min, hehe.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Bilde, takk!

Hvis jeg får se din, så skal du få se min, hehe.

Har du den på samme plass som T?;)

Skrevet

"Det svaret hadde du hatt selv, hvis du hadde vært en sympatisk nett-person,"

Jeg mener jeg er en sympatisk person. Hvis du har andre argumenter enn det svaret jeg ga om tatovering, så hører jeg gjerne på de.

"og ikke hatt korrigering av andre som hovedformål med å være her.."

Hvor er korrigeringen? Det var et dumt spørsmål, og jeg kommenterte det. Har du problemer med å takle slik, så bør du holde deg unna diskusjoner.

Og apropos korrigering: å kommentere andres skrivefeil i et innlegg er utrolig lite voksent, og totalt meningsløst, som jeg sa til deg. Dette svarer du ikke på? Var det ikke du som bedrev korrigering der? Og en totalt meningsløs korrigering sådan?

Du er vel den første jeg har kommentert skrivefeilene til på Internett. Årsaken er at du SELV, har lagt hodet på stabben.

Du...jeg har søkt på dine skrivelser her, og funnet noe som er påfallende:

I nær sagt hver eneste tråd du har engasjert deg, så har det vært i form av kritiske og nedverdigende kommentarer til andres svar i tråden, sjelden, svært sjelden, gir du et svar/råd til trådstarter.

Slik adferd finner jeg både bemerkelsesverdig, og usympatisk.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hva? Hvem? Hvor??

*riste*

Send bilde da:-/

Skrevet

Du er vel den første jeg har kommentert skrivefeilene til på Internett. Årsaken er at du SELV, har lagt hodet på stabben.

I nær sagt hver eneste tråd du har engasjert deg, så har det vært i form av kritiske og nedverdigende kommentarer til andres svar i tråden, sjelden, svært sjelden, gir du et svar/råd til trådstarter.

Deg om det :-)

Kommer man med dumme og/eller usympatiske uttalelser, så bør man kunne takla å blir fortalt at det er nettopp det man gjør.

Men for all del - hvis du vil "prøve deg", så kom igjen :-)

Skrevet

Forresten - å kritisere andres handlinger ved å gjøre nøyaktig det samme selv, er ikke en smart måte å gå frem på :-)

".............................."

Skrevet

Deg om det :-)

Kommer man med dumme og/eller usympatiske uttalelser, så bør man kunne takla å blir fortalt at det er nettopp det man gjør.

Men for all del - hvis du vil "prøve deg", så kom igjen :-)

Jeg ser ingen grunn til å si noe mer om dette, jeg har sagt det som skal sies. Med mindre du fortsetter med svineriet ditt, da.

Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å si noe mer om dette, jeg har sagt det som skal sies. Med mindre du fortsetter med svineriet ditt, da.

Heh-heh. Så lenge sånne med deg kommer med slik syting, og gjør det samme som de anklager andre for å gjøre, så kommer nok "svineriet" til å fortsette. Jeg vet ikke hva du tror du er, men det er rimelig uinteressant.

"............................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...