Gjest mij Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Min mor tar seg gjerne en brødskive med gulost og sennep - noe jeg mener er ganske sært! Selv spiser jeg ofte brunost med jordbærsyltetøy, og trodde det var helt dagligdags, inntil en kollega gjorde store øyne under lunsjen, og lurte på hva i all verden jeg holdt på med.. :-) Hva med deg? Noen sære matvaner på lur? 0 Siter
Gjest helt vanlig det... Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Begge variantene er da helt vanlige de? Alle i min omgangskrets spiser det. Og kokken ombord i båten jeg jobbet på, laget ofte blingser til oss med hvitost og sennep. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Makrell i tomat med rå løk og majones. Det er godt det:o) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Har en venninne som spiser banan med majones, det syns jeg er litt sært :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Begge variantene er da helt vanlige de? Alle i min omgangskrets spiser det. Og kokken ombord i båten jeg jobbet på, laget ofte blingser til oss med hvitost og sennep. OK. Hva med deg da? Har du noe mer originalt å komme med? :-) 0 Siter
flisa Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Gulost med kaviar og majones. jordbær med pepper og balsamicoeddik. NAM! Tomatskiver med sukker...:-) 0 Siter
flisa Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Makrell i tomat med rå løk og majones. Det er godt det:o) ja DET er godt - ! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Gubben spiser både egg&kaviar og gulost og syltetøy. Det første er kanskje ikke så sært, men jeg fikser ikke kaviar. 5-åringen min, derimot, spiser brødskiver med kalkun-falukorv, ost og ketsjup, samt leverpostei og brunost, og påstår at det er godt. *grøss* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Makrell i tomat med rå løk og majones. Det er godt det:o) Hm, har ikke prøvd å putte på rå løk sammen med makrell og majones. Det må forsøkes! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Makrell i tomat med rå løk og majones. Det er godt det:o) Uuuuææææh! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Har en venninne som spiser banan med majones, det syns jeg er litt sært :-) ugggghhhhh...... 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Hm, har ikke prøvd å putte på rå løk sammen med makrell og majones. Det må forsøkes! :-) Det er skikkelig godt. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Makrell i tomat med rå løk og majones. Det er godt det:o) .....men ikke sært!!!! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Gubben spiser både egg&kaviar og gulost og syltetøy. Det første er kanskje ikke så sært, men jeg fikser ikke kaviar. 5-åringen min, derimot, spiser brødskiver med kalkun-falukorv, ost og ketsjup, samt leverpostei og brunost, og påstår at det er godt. *grøss* Ja, hva ER det med barn og ketchup? ;-) Skyldes kanskje at det inneholder masse sukker.? Har faktisk aldri vært noe begeistret for det, ikke på pølse eller hamburger heller. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Gubben spiser både egg&kaviar og gulost og syltetøy. Det første er kanskje ikke så sært, men jeg fikser ikke kaviar. 5-åringen min, derimot, spiser brødskiver med kalkun-falukorv, ost og ketsjup, samt leverpostei og brunost, og påstår at det er godt. *grøss* Ikke leverpostei og brunost ( men egg og kaviar er godt og gulost og kaviar er spisenes da. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Det er skikkelig godt. Jeg liker ikke makrell-i-tomat, men jeg kan jo HØRE at det passer sammen! .. og er godt for alle de som liker m-i-t!! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Begge variantene er da helt vanlige de? Alle i min omgangskrets spiser det. Og kokken ombord i båten jeg jobbet på, laget ofte blingser til oss med hvitost og sennep. sennep, gulost, skinke, majones, tomater, rå løk... DET blir sandwich, det! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Ikke sært, men... Ferskost (fx. philadelfia naturell) med taco-saus på, det er godt. Gjerne litt agurk på også. Ellers er brød så godt,at man trenger ikke ha sære ting oppå.... Bare gulost og tomat! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Har en venninne som spiser banan med majones, det syns jeg er litt sært :-) Kjæresten min spiser eple og majones.. 0 Siter
Atene Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Åtteåringen min er veldig glad i brødskiver med sennep og sylteagurk. Broren hans derimot, foretrakk vafler med fårepølse. Og pannekaker med peanøttsmør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.