Gå til innhold

Har du noen sære påleggsvaner? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor tar seg gjerne en brødskive med gulost og sennep - noe jeg mener er ganske sært!

Selv spiser jeg ofte brunost med jordbærsyltetøy, og trodde det var helt dagligdags, inntil en kollega gjorde store øyne under lunsjen, og lurte på hva i all verden jeg holdt på med.. :-)

Hva med deg? Noen sære matvaner på lur?

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

13

• serendipity

4

• Dorthe

3

• fei1365380229

3

Gjest helt vanlig det...
Skrevet

Begge variantene er da helt vanlige de? Alle i min omgangskrets spiser det.

Og kokken ombord i båten jeg jobbet på, laget ofte blingser til oss med hvitost og sennep.

Skrevet

Har en venninne som spiser banan med majones, det syns jeg er litt sært :-)

Skrevet

Og kokken ombord i båten jeg jobbet på, laget ofte blingser til oss med hvitost og sennep.

OK.

Hva med deg da? Har du noe mer originalt å komme med? :-)

Skrevet

Gulost med kaviar og majones.

jordbær med pepper og balsamicoeddik. NAM!

Tomatskiver med sukker...:-)

Skrevet

Makrell i tomat med rå løk og majones. Det er godt det:o)

ja DET er godt - !

Skrevet

Gubben spiser både egg&kaviar og gulost og syltetøy. Det første er kanskje ikke så sært, men jeg fikser ikke kaviar.

5-åringen min, derimot, spiser brødskiver med kalkun-falukorv, ost og ketsjup, samt leverpostei og brunost, og påstår at det er godt. *grøss*

Skrevet

Hm, har ikke prøvd å putte på rå løk sammen med makrell og majones. Det må forsøkes! :-)

Skrevet

Uuuuææææh!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

ugggghhhhh......

Skrevet

Hm, har ikke prøvd å putte på rå løk sammen med makrell og majones. Det må forsøkes! :-)

Det er skikkelig godt.

Skrevet

.....men ikke sært!!!!

Skrevet

Gubben spiser både egg&kaviar og gulost og syltetøy. Det første er kanskje ikke så sært, men jeg fikser ikke kaviar.

5-åringen min, derimot, spiser brødskiver med kalkun-falukorv, ost og ketsjup, samt leverpostei og brunost, og påstår at det er godt. *grøss*

Ja, hva ER det med barn og ketchup? ;-) Skyldes kanskje at det inneholder masse sukker.?

Har faktisk aldri vært noe begeistret for det, ikke på pølse eller hamburger heller.

Skrevet

Ikke leverpostei og brunost :o( men egg og kaviar er godt og gulost og kaviar er spisenes da.

Skrevet

Det er skikkelig godt.

Jeg liker ikke makrell-i-tomat, men jeg kan jo HØRE at det passer sammen! .. og er godt for alle de som liker m-i-t!!

:)

Skrevet

sennep, gulost, skinke, majones, tomater, rå løk... DET blir sandwich, det!

Skrevet

Ikke sært, men... Ferskost (fx. philadelfia naturell) med taco-saus på, det er godt. Gjerne litt agurk på også.

Ellers er brød så godt,at man trenger ikke ha sære ting oppå.... Bare gulost og tomat!

Gjest papirtiger
Skrevet

Kjæresten min spiser eple og majones..

Skrevet

Åtteåringen min er veldig glad i brødskiver med sennep og sylteagurk.

Broren hans derimot, foretrakk vafler med fårepølse. Og pannekaker med peanøttsmør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...