Lucretia Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 før likte jeg godt gulost med majones... dessuten var det også knallgodt med loff med smør og sukker (merk: VAR) nå har jeg vel ingen sære påleggsvaner lenger. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Brunost og syltetøy er da helt vanlig! Tror ikke jeg selv har så sære påleggsvaner, men guttungen er en hund etter leverpostei med pesto på brødskiva. Kanskje ikke så vanlig - men heller ikke hårreisende. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Brunost og syltetøy er da helt vanlig! Tror ikke jeg selv har så sære påleggsvaner, men guttungen er en hund etter leverpostei med pesto på brødskiva. Kanskje ikke så vanlig - men heller ikke hårreisende. guttungen er nok en gryende gourmet -- eller gourmand, eller hva det heter, er ikke helt stø i fransk :) 0 Siter
lex Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Kjæresten min spiser eple og majones.. Eple og majones hørtes godt ut! Tror jeg skal prøve det. Blir som meget enkel Waldorf-salat 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Når jeg var mindre hendte det jeg spiste loff med potetgull og peanutter på. Men det har jeg skjønt ikke er så sunt etterhvert :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 guttungen er nok en gryende gourmet -- eller gourmand, eller hva det heter, er ikke helt stø i fransk :) En gourmet er en som er nøye på hva han spiser, mens er gourmand er en storspiser. ;o) Så langt er nok guttungen mer av en gourmet enn en gourmand, ja. 0 Siter
serendipity Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Begge disse "uvanene" syntes jeg er helt vanlig. Gjør begge deler selv. 0 Siter
Gjest brunost Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Spiser også brødskive m/syltetøy og brunost! Mener det er ganske vanlig her (rundt stavanger). Nå tåler jeg ikke eple, men husker at jeg hadde syltetøy og en epleskive på brødskiva av og til da jeg var liten. 0 Siter
Gjest brunost Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Stekt bacon på leverpostei er godt. Eller majones på leverpostei. 0 Siter
serendipity Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Men venninnen min spiser gulos med bringebærsyltetøy... Æsj... 0 Siter
serendipity Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Men venninnen min spiser gulos med bringebærsyltetøy... Æsj... Mente Gulost.. 0 Siter
serendipity Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Stekt bacon på leverpostei er godt. Eller majones på leverpostei. Men helt normalt :-) 0 Siter
MannMann Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 En gourmet er en som er nøye på hva han spiser, mens er gourmand er en storspiser. ;o) Så langt er nok guttungen mer av en gourmet enn en gourmand, ja. Husets spesialitet 0 Siter
Gjest brunost Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Mente Gulost.. Det er da godt! Og vanlig.. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Stekt bacon på leverpostei er godt. Eller majones på leverpostei. Bacon, eple, salat og hvitløksmajones på ferskt brød blir en fantastisk sandwich! *slafse* 0 Siter
Gjest brunost Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Men helt normalt :-) Ja.. Men kom på det når det var snakk om pålegg.. Også godt med sjokoladepålegg og banan på brødskiva! Uvanlig: kjente en som hadde leverpostei+gulost.. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Rosinboller med salami på Og noen påsto at det å spise fleskepøse i seg selv er sært.. ikke vet jeg 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 En gourmet er en som er nøye på hva han spiser, mens er gourmand er en storspiser. ;o) Så langt er nok guttungen mer av en gourmet enn en gourmand, ja. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=GOURMET&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Græddost med bløtkokt egg er mitt frokostpålegg... 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Begge variantene er da helt vanlige de? Alle i min omgangskrets spiser det. Og kokken ombord i båten jeg jobbet på, laget ofte blingser til oss med hvitost og sennep. Varmt ostesmørbrød med sennep er godt det:o) MÅ stekes dobbel i panne med mye smør i. Ellers i varmt smørbrød sjangeren, er det godt med bringebærsyltetøy og banan på. Guuuud hvor sulten jeg ble:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.