Gå til innhold

Har du noen sære påleggsvaner? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teskjeboller (små fiskeboller) med majones er godt.

Vet ikke om det er så særlig uvanlig men...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

13

• serendipity

4

• Dorthe

3

• fei1365380229

3

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Varmt ostesmørbrød med sennep er godt det:o)

MÅ stekes dobbel i panne med mye smør i.

Ellers i varmt smørbrød sjangeren, er det godt med bringebærsyltetøy og banan på.

Guuuud hvor sulten jeg ble:o)

det minner meg om varme ostesmørbrød med gulost og banan! ... må være 20 år siden jeg har smakt....

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Bacon, eple, salat og hvitløksmajones på ferskt brød blir en fantastisk sandwich!

*slafse*

ååååå.det må jeg prøve...namm

Skrevet

Brunost og syltetøy er jo godt, og ikke så uvanlig.

vet ikke om det jeg liker er så uvanlig heller, egentlig, men jeg liker veldig godt å varme en brødskive med ost, og så helle en dam med Idun Pizzasaus på...

mmmmmmm kjempegodt!!!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Gulost og appelsinmarmelade eller annet gult syltetøy.

Peanøttsmør med jordbærsyltetøy.

Gulost med kaviar.

Gulost med ketchup.

Leverpostei med ketchup

Skrevet

På min forrige arbeidsplass måpte mine kollegaer da jeg hadde honning med brunost på skiva. Liker også jordbærsyltetøy og brunost. Kjempedigg!

Skrevet

Honning/Sunda med pultost oppå, er knakende godt og muligens ørlite granne sært!

Banan+sukker på brødskiva er godt, men ikke sært.

Tomat m/salt&pepper er sunt, godt og heller ikke sært.

Ellers glad i ymse frukt på brødskiva, ja, men har nok ingen sære påleggsvaner.

Skrevet

kaviar + fiskepudding

kaviar+ gulost

kaviar+ kokt skinke

kaviar + banan

kaviar + agurk

dette spiser jeg-og blir fortalt om og omigjen hvor sært og ekkelt det er. Kan ikke forstå at alle på død og liv fortelle meg hvor ekkelt det er når de ser jeg sitter og spiser. uhøflig. De kan jo gjerne mene, men å sitte å lage brekningslyder syns jeg er uhøflig.

men sært? sikkert.

Skrevet

Tror ikke jeg har noe sært nei, men sønnen min på 4 år spiser gladelig nugatti med egg på.......... så lenge det bare er det hvite i egget da, for plomma; nei, den er ekkel den

Skrevet

det minner meg om varme ostesmørbrød med gulost og banan! ... må være 20 år siden jeg har smakt....

Gulost og banan?? Nei, huff...

Skrevet

kaviar + fiskepudding

kaviar+ gulost

kaviar+ kokt skinke

kaviar + banan

kaviar + agurk

dette spiser jeg-og blir fortalt om og omigjen hvor sært og ekkelt det er. Kan ikke forstå at alle på død og liv fortelle meg hvor ekkelt det er når de ser jeg sitter og spiser. uhøflig. De kan jo gjerne mene, men å sitte å lage brekningslyder syns jeg er uhøflig.

men sært? sikkert.

Hvitost og kaviar er nok vanlig, i allefall her jeg bor.

Skrevet

Synes ikke det er så sært jeg da...men ser at andre synes noe av det er det... ;)

Gulost med bringebærsyltetøy...

Leverpostei med bringebærsyltetøy...

Rømme med bring.syltetøy...

Eple eller pære på skiva med sukker og kanel...

hmmmm...så kommer jeg ikke på noe mere...

:)

Skrevet

Veit ikke om det er så sært akkurat, men jeg liker veldig godt

*banan+kaviar

*banan+Sjokade

*Sjokade+brunost

Spesielt de to siste er slankende og gode, bare et tips til de litt mer kostholdsbevisste her inne.

Skrevet

Jordbærsyltetøy og brunost er vanlig kost hos meg iallefall. Og nugatti og banan, men det spiser jeg sjeldent, for tar jeg meg først ei brødskive med det, så klarer jeg fan ikke stoppe ;D

Faren min spiser hvitost og kaviar. Broren min spiser leverpostei og jordbærsyltetøy. Mora mi har en eller anna kombinasjon med salami og majones og tomat og .. jeg husker ærlig talt ikke, men det ser forferdelig ut ;)

Skrevet

Venninnen min spiser makrell i tomat med jordbærsyltetøy !

Ubeskrivelig ekkelt !

Jeg spiser kun et pålegg av gangen, og har dermed ingen sære vaner.... (men det er kanskje litt sært det også, å være allergisk mot kombinasjoner, mener jeg)

Skrevet

Smør skiva med kaviar og legg på samalmiskiver. Namnam! Det er vel det særeste jeg spiser tror jeg. Gomme med ripsgele er også godt!

Skrevet

Men venninnen min spiser gulos med bringebærsyltetøy... Æsj...

Det er jo helt vanlig her hos oss.

Skrevet

Leverpostei med jordbærsyltetøy

Nugatti med brunost (Kan også brukes som snacks: Skjær ei skive brunost, ta en dasj nugatti oppå, rull sammen :-)

Skrevet

Jeg fikk også store øyne første gangen jeg så noen tok syltetøy på brunosten, men har smakt det selv og det var ok.. Er ingen fan av brunost eller syltetøy egentlig..

Jeg spiser sylte med eddik på... : ) MANGE som får store øyne og grøssninger når ejg gjør det, men er vant med det fra jeg var liten. Det er nyyyydelig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...