Gå til innhold

Har du noen sære påleggsvaner? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stekt bacon på leverpostei er godt. Eller majones på leverpostei.

Bacon på leverpostei kan jeg tenke meg er godt! ; ) Kjøpte baconleverpostein her om dagen og den var god.. med sprøstekt løk på ble det kjempegodt! : )

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

13

• serendipity

4

• Dorthe

3

• fei1365380229

3

Gjest bolle med...
Skrevet

Som liten fikk vi bolle med (smør? og) gelé på.. Godt, husker jeg! Slik gelé vi har vaniljesaus til.

Skrevet

Fersk loff med paprikapotetgull på! :-) Det er kjempegodt!

Ja ! Men det må være potetgull med salt, og så må det være smør på skiven.

Skikkelig helsekost !

Skrevet

Jeg fikk også store øyne første gangen jeg så noen tok syltetøy på brunosten, men har smakt det selv og det var ok.. Er ingen fan av brunost eller syltetøy egentlig..

Jeg spiser sylte med eddik på... : ) MANGE som får store øyne og grøssninger når ejg gjør det, men er vant med det fra jeg var liten. Det er nyyyydelig...

Jeg bruker jordbærsyltetøy på gulosten. Der er godt.

Skrevet

Smør skiva med kaviar og legg på samalmiskiver. Namnam! Det er vel det særeste jeg spiser tror jeg. Gomme med ripsgele er også godt!

Tar du på i tilegg litt purreløk,blir det enda bedre. Nam,nam.

Skrevet

Jordbærsyltetøy og brunost er vanlig kost hos meg iallefall. Og nugatti og banan, men det spiser jeg sjeldent, for tar jeg meg først ei brødskive med det, så klarer jeg fan ikke stoppe ;D

Faren min spiser hvitost og kaviar. Broren min spiser leverpostei og jordbærsyltetøy. Mora mi har en eller anna kombinasjon med salami og majones og tomat og .. jeg husker ærlig talt ikke, men det ser forferdelig ut ;)

Hvitost og kaviar er kjempegodt.

Skrevet

Åh,nå gleder jeg meg til lunspausen.

Har ikke spist frokost,og ble kjempesulten etter å ha lest tråden.

Skrevet

Brunost er jo ganske sært. Men jeg ble forbannet på Tine da de fjernet jernet, så den vanen forsvant...

Jeg er ellers veldig dydig i påleggsveien og har ingen rare Elvis-påleggs-greier.

Skrevet

Åh,nå gleder jeg meg til lunspausen.

Har ikke spist frokost,og ble kjempesulten etter å ha lest tråden.

Det skal stå lunsjpausen.

Skrevet

Jeg spiser "peanutbutter&jelly" av og til - til resten av familiens høylytte "eeww...!"

Liten arv fra amerikaland. Forresten er det ikke så verst med peanøttsmør og nugatti heller...

Ellers har jeg opplevd i Norge Nord å få servert vafler med egg og sursild (!) - min svigermor kunne ikke skjønne hva som var så rart med det... *kvalm*

Skrevet

Ja, det er jo akkurat det jeg sier.

En gourmet er ikke nødvendigvis _nøye_ på hva han _spiser_, men han er en kjenner av god mat.

Skrevet

Jeg spiser "peanutbutter&jelly" av og til - til resten av familiens høylytte "eeww...!"

Liten arv fra amerikaland. Forresten er det ikke så verst med peanøttsmør og nugatti heller...

Ellers har jeg opplevd i Norge Nord å få servert vafler med egg og sursild (!) - min svigermor kunne ikke skjønne hva som var så rart med det... *kvalm*

Peanøttsmør med syltetøy er jo kjempegodt da!!!!!!!

Skrevet

Brunost er jo ganske sært. Men jeg ble forbannet på Tine da de fjernet jernet, så den vanen forsvant...

Jeg er ellers veldig dydig i påleggsveien og har ingen rare Elvis-påleggs-greier.

En tidligere kollega spiste brunost med tomat og majones på.....DET_er_sært_DET :-)

Skrevet

En gourmet er ikke nødvendigvis _nøye_ på hva han _spiser_, men han er en kjenner av god mat.

Ja, det var faktisk det jeg mente.

Skrevet

En tidligere kollega spiste brunost med tomat og majones på.....DET_er_sært_DET :-)

Uff.

Skrevet

Ja, det er definitivt sært. Ikke spesielt fristende, heller.

Skrevet

i Moss er pølse i vaffel en lokal delikatesse

*urk*

Skrevet

Hvitost og kaviar er kjempegodt.

Enig! :-) DET er vel ikke sært, vel? *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...