Gå til innhold

Har du noen sære påleggsvaner? :-)

Anbefalte innlegg

Gjest millinissis
Skrevet

kaviar + fiskepudding

kaviar+ gulost

kaviar+ kokt skinke

kaviar + banan

kaviar + agurk

dette spiser jeg-og blir fortalt om og omigjen hvor sært og ekkelt det er. Kan ikke forstå at alle på død og liv fortelle meg hvor ekkelt det er når de ser jeg sitter og spiser. uhøflig. De kan jo gjerne mene, men å sitte å lage brekningslyder syns jeg er uhøflig.

men sært? sikkert.

Er vel omtrent like uhøflig som når du sitter å griser slik med maten din, tenker jeg...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

13

• serendipity

4

• Dorthe

3

• fei1365380229

3

Skrevet

Gulost og sennep er jo godt! Men det må være skikkelig sennep, da...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe, det har jeg visst i noen år, ja. Men velkommen etter!

;o)

Nå må jeg bare fortelle en utrolig dårlig vits samboeren min fortalte dag han var skikkelig overtrøtt:

"To tomater gikk over en vei, så ble den ene knivstukket. Da sa den andre; come an hakkaTomat!"

Hahahhahahheheh

:)

Skrevet

OK.

Hva med deg da? Har du noe mer originalt å komme med? :-)

Da jeg var liten spiste jeg brødskive med rå kjøttdeig.

Pappen min spiser rista brød med smør og sukker. Men det er kanskje ikkje så sært :)

Vil ikke si at brunost med syltetøy er sært. Eller brunost med majones.

Blir ikke lenger overraska over hva folk har ketchup på.. hehe

Det må være så å si alt.

Skrevet

Ikke akkurat påleggsvaner, men min svigerfar må ha poteter til pizzaen. Og når jeg var au-pair i Spania måtte vaskehjelpen ha brød sammen med pizzaen :)

Skrevet

Der jeg er fra er det vanlig med hvitost(vi sier ikke gulost) og syltetøy. Brunost og syltetøy høres merkelig ut, men vet der er vanlig andre steder.

Energibomber: Brødskive med jordbærsyltetøy og banan! Det er utrolig godt! Eller som da vi var må, nugatti og hvitost.

Skrevet

Pappen min spiser rista brød med smør og sukker. Men det er kanskje ikkje så sært :)

Det må være så å si alt.

Rå kjøttdeig? Ugghhh... *kvalm* Ble du ikke syk av det.... :-/

Gjest tartar er jo ganske vanlig da
Skrevet

,

Gjest Bifftartar er ikke sært
Skrevet

Mangler jo bare den rå eggeplomma, pepper og kapers, så er det bifftartar. Og det er rågodt! man blir ikke syk av det når kjøttdeigen er fersk, det skal ikke være salmonella i norsk kjøtt.

Skrevet

Det må være så å si alt.

Ketchup på fiskeboller er godt;o)

Skrevet

Jeg har ketchup på speileggene mine. Det bare MÅ jeg ha. Mannen min holdt på å brekke seg da han så det første gang, og trodde jeg var spenna gæer'n! Han hadde ALDRI sett det før...HMF! Jeg trodde alle hadde det på, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...