Gjest millinissis Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 kaviar + fiskepudding kaviar+ gulost kaviar+ kokt skinke kaviar + banan kaviar + agurk dette spiser jeg-og blir fortalt om og omigjen hvor sært og ekkelt det er. Kan ikke forstå at alle på død og liv fortelle meg hvor ekkelt det er når de ser jeg sitter og spiser. uhøflig. De kan jo gjerne mene, men å sitte å lage brekningslyder syns jeg er uhøflig. men sært? sikkert. Er vel omtrent like uhøflig som når du sitter å griser slik med maten din, tenker jeg... 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Gulost og sennep er jo godt! Men det må være skikkelig sennep, da... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Hehe, det har jeg visst i noen år, ja. Men velkommen etter! ;o) Nå må jeg bare fortelle en utrolig dårlig vits samboeren min fortalte dag han var skikkelig overtrøtt: "To tomater gikk over en vei, så ble den ene knivstukket. Da sa den andre; come an hakkaTomat!" Hahahhahahheheh 0 Siter
Gjest Tigli Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 OK. Hva med deg da? Har du noe mer originalt å komme med? :-) Da jeg var liten spiste jeg brødskive med rå kjøttdeig. Pappen min spiser rista brød med smør og sukker. Men det er kanskje ikkje så sært Vil ikke si at brunost med syltetøy er sært. Eller brunost med majones. Blir ikke lenger overraska over hva folk har ketchup på.. hehe Det må være så å si alt. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Ikke akkurat påleggsvaner, men min svigerfar må ha poteter til pizzaen. Og når jeg var au-pair i Spania måtte vaskehjelpen ha brød sammen med pizzaen 0 Siter
Gjest Sara Q Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Der jeg er fra er det vanlig med hvitost(vi sier ikke gulost) og syltetøy. Brunost og syltetøy høres merkelig ut, men vet der er vanlig andre steder. Energibomber: Brødskive med jordbærsyltetøy og banan! Det er utrolig godt! Eller som da vi var må, nugatti og hvitost. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Da jeg var liten spiste jeg brødskive med rå kjøttdeig. Pappen min spiser rista brød med smør og sukker. Men det er kanskje ikkje så sært Vil ikke si at brunost med syltetøy er sært. Eller brunost med majones. Blir ikke lenger overraska over hva folk har ketchup på.. hehe Det må være så å si alt. Rå kjøttdeig? Ugghhh... *kvalm* Ble du ikke syk av det.... :-/ 0 Siter
Gjest tartar er jo ganske vanlig da Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Rå kjøttdeig? Ugghhh... *kvalm* Ble du ikke syk av det.... :-/ , 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Rå kjøttdeig? Ugghhh... *kvalm* Ble du ikke syk av det.... :-/ Rå kjøttdeig er en delikatesse. Tartar kalles det: http://velsmurt.dk/Billeder_luksus/tartar-(3).jpg 0 Siter
Gjest Bifftartar er ikke sært Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Rå kjøttdeig? Ugghhh... *kvalm* Ble du ikke syk av det.... :-/ Mangler jo bare den rå eggeplomma, pepper og kapers, så er det bifftartar. Og det er rågodt! man blir ikke syk av det når kjøttdeigen er fersk, det skal ikke være salmonella i norsk kjøtt. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Rå kjøttdeig er en delikatesse. Tartar kalles det: http://velsmurt.dk/Billeder_luksus/tartar-(3).jpg Å nå. Kobla ikke kjøttdeig fra plastpakke med tartar.... *fremdeles litt kvalm* :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Da jeg var liten spiste jeg brødskive med rå kjøttdeig. Pappen min spiser rista brød med smør og sukker. Men det er kanskje ikkje så sært Vil ikke si at brunost med syltetøy er sært. Eller brunost med majones. Blir ikke lenger overraska over hva folk har ketchup på.. hehe Det må være så å si alt. Ketchup på fiskeboller er godt;o) 0 Siter
molli Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Jeg har ketchup på speileggene mine. Det bare MÅ jeg ha. Mannen min holdt på å brekke seg da han så det første gang, og trodde jeg var spenna gæer'n! Han hadde ALDRI sett det før...HMF! Jeg trodde alle hadde det på, jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.