Gå til innhold

reductil

Gjest trønderen

Anbefalte innlegg

Gjest trønderen
Skrevet

Jeg var til legen i går og fikk reductil mot vektreduksjon.Den skal minske matlysten men jeg er like sulten som før.Kansje jeg er for utålmodig?.Det tar vel noen dager får man får virning?.

Gjest trønderen
Skrevet

Det tar nok noen dager..

takk for svaret.Går du også på reductil?.Går du til legen å sjekker blodtrykket?.Legen min sa ikke noe om det men ei jeg kjenner som også bruker reductil er til legen 1 gang hver mnd og måler blodtrykket

Skrevet

takk for svaret.Går du også på reductil?.Går du til legen å sjekker blodtrykket?.Legen min sa ikke noe om det men ei jeg kjenner som også bruker reductil er til legen 1 gang hver mnd og måler blodtrykket

Blodtrykket skal kontrolleres rutinemessig fordi det er sett blodtrykksøkning hos noen pasienter.

Gjest hilsen i fra meg
Skrevet

Du må nok vente noen dager, ja. Har gått på det selv i to uker, og ganske raskt minsket matlysten. Jeg har allerede gått ned 4 kg i vekt!!!

Blodtrykket skal måles hver 14 dag til og begynne med, så en gang i mnd.

Vi skulle hatt et slankeforum, tro om det finnes noe sted for oss som går på "piller"?

Lykke til uansett!

Gjest trønderen
Skrevet

Du må nok vente noen dager, ja. Har gått på det selv i to uker, og ganske raskt minsket matlysten. Jeg har allerede gått ned 4 kg i vekt!!!

Vi skulle hatt et slankeforum, tro om det finnes noe sted for oss som går på "piller"?

Lykke til uansett!

Takk for svaret.Begynte å lure på om det er noe feil med meg siden jeg har lyst på mat hele tiden men håper at disse tablettene skal hjelpe.Må vel ringe legen i morgen og avtale time for å sjekke blodtrykket.

Gjest jeg er en av de
Skrevet

Lykke til uansett!

På www.slankenett.no er det mange slankere, også mange reductil-brukere

Gjest bruker det ikke selv
Skrevet

Få mer info. av legen om du er i tvil, ta en telefon! Lykke til:)

Gjest vil ned i vekt
Skrevet

Hva er bivirkningene? Får man diare og sånt?

Hvor mye overvektig må man være for å få recuctil?

Jeg vurderer å oppsøke lege, men er så redd for avslag..

Skrevet

Du må vel ha en bmi på 30 eller mer.

Gjest trønderen
Skrevet

Du må ha en bmi på over 30.kjenner ingen bivirkninger ennå jeg.Den skal sette ned mat lysten og at du blir fortere mett.Jeg prøvde cenical først men fikk sånn diare av en.Jeg grudde meg også til å snakke med legen om det men et gikk kjempe fint.Lykke til.

Skrevet

Det er 2 styrker på Reductil. Hvis den du har ikke virker, kan du be legen om den som er "sterkere".

:o)

Gjest fikk den selv
Skrevet

Neida, du trenger ike en bmi på over 30. Enkelte leger skriver den ikke ut uansett, andre gir deg fordi om du har bmi på 24.

Så du trenger en snill lege, og kansje noen kilo ekstra.

Gjest trønderen
Skrevet

Det er 2 styrker på Reductil. Hvis den du har ikke virker, kan du be legen om den som er "sterkere".

Den virker.Har gått ned 2 kilo på 4dager men takk for tipset

Skrevet

Den virker.Har gått ned 2 kilo på 4dager men takk for tipset

Flott!

Lykke til videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...