Gjest meeeeg Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har drevet aktivt med lagidrett siden jeg var 6 år og begynner å kjenne at det tar på div ledd. Det første er venstre hæl/Akillesfeste. Etter en lang sommer med fotball i fjor har denne "klumpen" vokst og er øm konstant. Smerter forekommer også når jeg går fort eller løper. Trodde kanskje det var betennelse e.l, men har vært hos legen og fått avkreftet dette. På legekontoret ga de meg en salve som forebygger smerter/betennelse. Dette er et år siden og likevel hjelper den ikke. Jeg har vridd kneet mitt et par ganger, og dette har ført til knekking i kne samt vanskeligheter med å sitte/ligge i spesielle stillinger. Siden jeg er såpass ung (18 år), synes jeg dette er plager jeg ikke burde leve med. Har også begynt å kjenne overbelastning og "uvellhet" i begge knærne. Noen som har noen tips eller vet hva som er gale, spesielt med tanke på hæl/Akilles feste? Takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.