Gå til innhold

Lidl

Gjest er usikker

Anbefalte innlegg

Gjest er usikker
Skrevet

*Lurer på hva folk på dol mener om Lidl.. * (den tyske matvarekjeden altså; for de som ennå ikke har fått det med seg)

Skrevet

Her hos oss åpner Lidl nå den 23.... Blir spennende da, å se hva som er enten så fantastisk eller så forferdelig med Lidl.

Har egentlig lite å si enda, men det en hører fra utlandet om personalpolitikken er jo horribelt.

Skrevet

Det jeg har hørt om personalpolitikken er jo hårreisende. Men de må jo følge lover og regler for ansatte her i landet, (?), vil jeg tro og håpe.

Ellers er jeg litt nysgjerrig, både på hvilke varer de vil tilby, hvor billig det er, og ikke minst hvilken kvalitet det er på varene.

Vil nok titte innom hvis det kommer en i nærheten, men vil sammenligne både priser og kvalitet en periode.

For øvrig er konkurranse sunt, og mer utvalg av andre typer varer er helt ok.

Men personalpolitikken må være grei, altså.

Skrevet

Syns det blir spennende å se hvordan det blir..

Hører mye negativt om Lidl i media, får ikke tro det går an å ha så dårlige forhold for de ansatte?

Nysgjerrig på hvordan Lidl vil påvirke prisene i landet og er spent på om de har noen nye matvarer/merker som er noe tess..

Skrevet

Når det gjelder Lidls personalpolitikk, vet jeg ikke helt.

Har vært i en Lidl butikk i utlandet. For å si det slik - det er ikke en butikk jeg velger for å gjøre ukehandel. De har det nødvendige, men ikke de spesielle varene. Holder meg til Obs.

Skrevet

Jeg gleder meg jeg. Håper de har noen spennende nye matvarer. Er det jeg ser frem til. *elsker mat*

Skrevet

Rimelig nøytral. Jeg har ingen tro på at det kommer til å bli så fantastisk billig. Men vi får se.

"........................."

Skrevet

Alle tiltak som kan presse de skyhøye norske matprisene ned ønskes velkommen.

Skrevet

Personlig driter jeg i prisene (vi bruker mindre av lønna på mat enn noensinne). Jeg er for en kampanje for å presse kvaliteten opp, heller enn prisene ned.

Skrevet

Når det gjelder Lidls personalpolitikk, vet jeg ikke helt.

Har vært i en Lidl butikk i utlandet. For å si det slik - det er ikke en butikk jeg velger for å gjøre ukehandel. De har det nødvendige, men ikke de spesielle varene. Holder meg til Obs.

jeg holder med Rusle. lenge leve obs:)

Skrevet

Personlig driter jeg i prisene (vi bruker mindre av lønna på mat enn noensinne). Jeg er for en kampanje for å presse kvaliteten opp, heller enn prisene ned.

Det er nok få som deler ditt syn der. Nordmenn er ingen rase av gourmeter og har aldri vært det. Pizza Grandiosa er den mest allminnelige middag på hverdager her til lands.

Skrevet

jeg holder med Rusle. lenge leve obs:)

Obs er en utrolig grei butikk - de har "alt" ;-)

Jeg er en annen
Skrevet

Hater konseptet. Billige møkkaprodukter og elendige arbeidsforhold. Hvem er for det.

Skrevet

Obs er en utrolig grei butikk - de har "alt" ;-)

det er der vi drar når vi skal ha noe spesiellt. vi koser oss der:)

oh ja, de har alle basisvarene. denne som er her er ikke stor nok i følge meg.

de er bedre på østlandet:)

Skrevet

Nye merker, nye varer,mer mangfold = spennende. Hvis det i tillegg er billig, så er det hvertfall ikke negativt.

Skrevet

Neste torsdag ettermiddag kan jeg si noe om dette, da har jeg vært inne i min første Lidl-butikk og sjekket forholdene.

Skrevet

Får kjøpe varer utgått på dato billigere.......

Skrevet

Får kjøpe varer utgått på dato billigere.......

Velbekomme.

Skrevet

Spanande :P

Kan vel strengt tatt ikke si hva jeg syns om det før jeg har vært i en butikk.

Velger å overse det media skriver, de får det jo til å høres ut som om Lidl er djevelen sjæl, og jeg nekter å tro at de er SÅ ille. Vi er vel bare fryktelig redde for konkurranse i dette landet ;)

Skrevet

Fint at du har nok å rutte med, men hva med å tenke litt på dem som hver en eneste dag må snu på krona, forså å gå ut av butikken igjen fordi de faktisk ikke hadde råd til å kjøpe mat allikavel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...