sigga Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Hvordan få det til å gro og ikke sprekke hver gang en åpner kjeften? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Lepomade! Masse! Vannbasert! bacimycin-salve eller annet bakteriedrepende 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Aloe vera-gel og fucidinsalve. Så fort det begynner å banke i leppa så smører du tjukt på. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Elzabeth Arden 8 hour cream. 0 Siter
Gjest 62 årgang Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Det er viktig at du kjøper riktig leppepomade. Har selv funnet frem til PL3 ca 30,- Anbefalt den for mange å fått fine tilbakemeldinger. Kjøpes i parfymeri, appotek og HM (?) den er blå med vit skrift, lykke til. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Det finnes en salve som stopper utbruddet hvis du smører når du kjenner det er på vei. Den heter Zovirax, og koster ganske mye her i Norge, den fås på resept. Men i utlandet kan den kjøpes uten resept til en brøkdel av prisen, så kjenner du noen som skal ut av landet, så be dem svippe innom et apotekt og kjøpe med et par til deg. Den virker nemlig! :-) 0 Siter
sigga Skrevet 16. september 2004 Forfatter Skrevet 16. september 2004 Det finnes en salve som stopper utbruddet hvis du smører når du kjenner det er på vei. Den heter Zovirax, og koster ganske mye her i Norge, den fås på resept. Men i utlandet kan den kjøpes uten resept til en brøkdel av prisen, så kjenner du noen som skal ut av landet, så be dem svippe innom et apotekt og kjøpe med et par til deg. Den virker nemlig! :-) Pussig at du sier det; jeg var hos ei venninde i går og hun kom med en sånn liten tube til meg. Så nå håper jeg bare at den virker....(",).. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Pussig at du sier det; jeg var hos ei venninde i går og hun kom med en sånn liten tube til meg. Så nå håper jeg bare at den virker....(",).. Zovirax virker som bare det! Men en bør ta det på i det en kjenner at blemmene begynner å komme. Når munnsåret er helt kommet frem, er det for sent! Jeg har brukt det i maaange år, og munnsårene er blitt sjeldnere og mer kortvarige! Tror det er ganske sterke saker, så jeg er uhyre forsiktig med å smøre det på barna! mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.