Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få det til å gro og ikke sprekke hver gang en åpner kjeften?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Lepomade! Masse! Vannbasert!

bacimycin-salve eller annet bakteriedrepende

Skrevet

Aloe vera-gel og fucidinsalve. Så fort det begynner å banke i leppa så smører du tjukt på.

Gjest 62 årgang
Skrevet

Det er viktig at du kjøper riktig leppepomade. Har selv funnet frem til

PL3 ca 30,-

Anbefalt den for mange å fått fine tilbakemeldinger. Kjøpes i parfymeri, appotek og HM (?)

den er blå med vit skrift, lykke til.

Skrevet

Det finnes en salve som stopper utbruddet hvis du smører når du kjenner det er på vei. Den heter Zovirax, og koster ganske mye her i Norge, den fås på resept. Men i utlandet kan den kjøpes uten resept til en brøkdel av prisen, så kjenner du noen som skal ut av landet, så be dem svippe innom et apotekt og kjøpe med et par til deg. Den virker nemlig! :-)

Skrevet

Det finnes en salve som stopper utbruddet hvis du smører når du kjenner det er på vei. Den heter Zovirax, og koster ganske mye her i Norge, den fås på resept. Men i utlandet kan den kjøpes uten resept til en brøkdel av prisen, så kjenner du noen som skal ut av landet, så be dem svippe innom et apotekt og kjøpe med et par til deg. Den virker nemlig! :-)

Pussig at du sier det; jeg var hos ei venninde i går og hun kom med en sånn liten tube til meg. Så nå håper jeg bare at den virker....(",)..

Skrevet

Pussig at du sier det; jeg var hos ei venninde i går og hun kom med en sånn liten tube til meg. Så nå håper jeg bare at den virker....(",)..

Zovirax virker som bare det! Men en bør ta det på i det en kjenner at blemmene begynner å komme. Når munnsåret er helt kommet frem, er det for sent!

Jeg har brukt det i maaange år, og munnsårene er blitt sjeldnere og mer kortvarige!

Tror det er ganske sterke saker, så jeg er uhyre forsiktig med å smøre det på barna!

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...