Muse1365380276 Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Jeg skal kjøpe videokamera for å filme min nyfødte sønn (og kanskje andre ting og da), og aner ingenting. Noen tips? Forbrukertester på nett? Tips mottas med takk 0 Siter
AvaAdore Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 kanskje tv2 hjelper deg har gjort noen tester? har du sjekket deres hjemmeside? (jeg vet ikke, bare det førte jeg tenkte på..) 0 Siter
Goliath Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Her er en test: http://www.dinside.no/php/art.php?id=25191 0 Siter
Beatrize Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Japan Foto har bra tilbud på SONY DCR-PC109E akkurat nå! 7000 kroner! Har lest flere gode tester på det kameraet, men husker ikke riktig hvor. Vi kjøpte et på lørdag, men ikke fått prøvd det så mye enda. Men det virker lett å bruke, klare fine bilder, og har 1 megapixel for stillbilder (hvis du syns det er viktig, da!). Dessuten har det Docking-stasjon, som gjør det veldig lettvint å se filmen dere har tatt opp. Det er ikke lett å orientere seg i markedet når det gjelder videokameraer, hvis man er grønn slik som jeg var... Tror det kan være lurt å gå på foto-forretning for å få god veiledning. 0 Siter
Muse1365380276 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Skrevet 15. september 2004 Japan Foto har bra tilbud på SONY DCR-PC109E akkurat nå! 7000 kroner! Har lest flere gode tester på det kameraet, men husker ikke riktig hvor. Vi kjøpte et på lørdag, men ikke fått prøvd det så mye enda. Men det virker lett å bruke, klare fine bilder, og har 1 megapixel for stillbilder (hvis du syns det er viktig, da!). Dessuten har det Docking-stasjon, som gjør det veldig lettvint å se filmen dere har tatt opp. Det er ikke lett å orientere seg i markedet når det gjelder videokameraer, hvis man er grønn slik som jeg var... Tror det kan være lurt å gå på foto-forretning for å få god veiledning. Takk for tipset, det skal jeg sjekke ut! 0 Siter
Muse1365380276 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Skrevet 15. september 2004 Her er en test: http://www.dinside.no/php/art.php?id=25191 Takk for hjelpen, det var en opplysende side. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.