Gå til innhold

Dere som ser på Amy... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yess!

Intet bryllup mellom Amy og Stu!

Og Vincent er tilbake...

*koser meg*

Skrevet

jeg satte colaen i halsen da hun hadde panikk i kjolen sin. det var ekkelt.. klarer ikke å bestemme meg for om det var utrolig bra skuespill, eller utrolig dårlig..

forresten, LEKKER kjole..

og jeg er glad Stu er ute.. og Vincent tilbake!!:)

Skrevet

Og både hun og Bruce innser at de er skapt for hverandre? Ja? Hehe... lov å håpe ;)

Kanskje hun innleder et forhold med han andre advokaten, han som maste etter underskriften hennes i hele dag.

Ble noen tårer i dag og da... :P

Skrevet

jeg satte colaen i halsen da hun hadde panikk i kjolen sin. det var ekkelt.. klarer ikke å bestemme meg for om det var utrolig bra skuespill, eller utrolig dårlig..

"jeg satte colaen i halsen da hun hadde panikk i kjolen sin. det var ekkelt.. klarer ikke å bestemme meg for om det var utrolig bra skuespill, eller utrolig dårlig.."

-Vel, det så ekte ut. Jeg har vært i en panikksituasjon som det selv (ikke i forbindelse m.bryllup, altså), og det så _veldig_ ekte ut. Jeg kjente meg veldig igjen, ble satt noen år tilbake i tid for et øyeblikk - og glad jeg er kommet videre...

"forresten, LEKKER kjole.."

Syns du? Likte ikke det hvite greiene over skuldrene, jeg. Ellers var den fin.

"!og jeg er glad Stu er ute.. og Vincent tilbake!!:) "

Ja! Har savnet Vincent i serien :)

Nå må Bruce komme på banen igjen, så er jeg veeeldig fornøyd ;)

Skrevet

Og både hun og Bruce innser at de er skapt for hverandre? Ja? Hehe... lov å håpe ;)

Kanskje hun innleder et forhold med han andre advokaten, han som maste etter underskriften hennes i hele dag.

Ble noen tårer i dag og da... :P

"Og både hun og Bruce innser at de er skapt for hverandre? Ja? Hehe... lov å håpe ;) "

Ja! Håper og håper... ;)

"Kanskje hun innleder et forhold med han andre advokaten, han som maste etter underskriften hennes i hele dag."

Han er ikke så ille, han, men Bruce er best :)

"Ble noen tårer i dag og da... :P "

*snufse* ja, stemmer det...

Skrevet

"jeg satte colaen i halsen da hun hadde panikk i kjolen sin. det var ekkelt.. klarer ikke å bestemme meg for om det var utrolig bra skuespill, eller utrolig dårlig.."

-Vel, det så ekte ut. Jeg har vært i en panikksituasjon som det selv (ikke i forbindelse m.bryllup, altså), og det så _veldig_ ekte ut. Jeg kjente meg veldig igjen, ble satt noen år tilbake i tid for et øyeblikk - og glad jeg er kommet videre...

og sjefen til maxine må klippe av det greiene som sitter fast i ansiktet hans...............

Skrevet

og sjefen til maxine må klippe av det greiene som sitter fast i ansiktet hans...............

Ja, det ser ille ut. Hva skal han nå med denne barten?

Han ser ikke ut som seg selv...

Det var vi som burde skrive fortsettelsen, vet du ;)

Skrevet

Ja, det ser ille ut. Hva skal han nå med denne barten?

Han ser ikke ut som seg selv...

Det var vi som burde skrive fortsettelsen, vet du ;)

hehe, da hadde det blitt action ja:) og aaallllt hadde blitt riktig:)

(og rikingen til maxine kommer tilbake til live.. hun var så lykkelig....)

Skrevet

Bra forslag! Det var kjipt at hun ble snytt for sjansen til å bli lykkelig med ham.

Vi kan jo skrive en mail, og melde oss som freelancere som vil skrive fortsettelsen ;)

Skrevet

Bra forslag! Det var kjipt at hun ble snytt for sjansen til å bli lykkelig med ham.

Vi kan jo skrive en mail, og melde oss som freelancere som vil skrive fortsettelsen ;)

håper de betaler godt:)

Skrevet

Vi skjønte for leeeenge siden at det bryllupet kom til å bli avblåst, sant??

Og Vincent er jo bare strålende.........

Skrevet

Lekker kjola ja,...dårlig skuespill...........

Skrevet

Rikingen kommer nok ikke tilbake, mener han er død. -- i virkeligheten altså!

Skrevet

Rikingen kommer nok ikke tilbake, mener han er død. -- i virkeligheten altså!

pokker... da må vi finne en dobbeltgjenger:)

Skrevet

Jeg fikk bare sett med et halvt øye i dag fordi jeg fikk telefon. Æsj. Men jeg ble ikke overrasket over at det ikke ble Amy og Stu :o) :o)

Skrevet

eeeeh. jeg ser veldig sporadisk på Amy. Men har fått med meg litt. Men hvorfor liker vi ikke Stu??? Sist jeg så på var da han fridde og da syns jeg han virket veldig søt og sympatisk... Så _noe_ har jeg tydeligvis gått glipp av...

Skrevet

Ulempen med å jobbe med favorittunderholdningen sin, er at man mister gleden over å følge med på den. Så det må du ikke finne på!

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Jeg synes Bruce er kjedelig jeg, hadde håpet han var ue av serien når Amy skiftet jobb..

Jeg tipper det blir noe på gang med statsadvokaten som skulle ha underskrifter.

Skrevet

eeeeh. jeg ser veldig sporadisk på Amy. Men har fått med meg litt. Men hvorfor liker vi ikke Stu??? Sist jeg så på var da han fridde og da syns jeg han virket veldig søt og sympatisk... Så _noe_ har jeg tydeligvis gått glipp av...

Stu er vel søt, men det er det hele. Og han er litt rar, litt for lett på en måte.

Og så kommer han ikke opp mot Bruce ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...