Gå til innhold

Anbefalt å søke på en pytonjobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er du ikke der allerede da? Er dette helt nye oppgaver som du trenger opplæring i - da vet du jo ikke om det er kjedelig? Dessuten blir du vel der mer enn 3 måneder om du først tar denne nye jobben? Først skal du jo begynne å kikke etter noe annet, så skal du søke, intervju, få jobben - og så kan du si opp - og da er det jo oppsigelsesfrist. Gjør du en god jobb i hele den perioden, er vel ikke det så ille?

Men det er sikkert en grunn til at du tenker som du gjør, en som jeg ikke har fått med meg.

Men etter å ha sett en del tilfeller av hvordan arbeidslivet generelt behandler kommende og nybakte mødre, så er jeg nok blitt litt kynisk når det gjelder å holde på en jobb hvis en tenker på å bli gravid. Alternativet kan være arbeidsløshet - og det er IKKE gøy, synes jeg da. Men en bør jo gjøre så god jobb som mulig mens en er der - avhengig av hva som er begrunnelsen for å ta/ holde på en jobb.

Jeg er bare vikar der for ei som er syk, pr i dag. Nå er de veldig fornøyde med meg sånn at de oppfordret meg til å søke en stilling de skal opprette i nærmeste fremtid.

De vet hva de får, og jeg vil være nogenlunde inn i de oppgavene som skal gjøres.

Jeg ble jo veldig smigret, det må jeg jo si, men jeg har hatt lignende jobb tidligere, og vet at dette orker jeg ikke i lengden.

Men det er klart; fornuften er helt enig med deg!

Skrevet

Antatt Ansatt har nok mye rett!

Jeg klarer ikke engasjerer meg nok, når jeg ikke har interesse for det i det hele tatt.

Men takk for svar!

Da er jeg enig.

Da bør du ikke ta jobben.

Da visste du vel svaret på ditt eget innlegg før du spurte antar jeg.

Skrevet

Da er jeg enig.

Da bør du ikke ta jobben.

Da visste du vel svaret på ditt eget innlegg før du spurte antar jeg.

Ja, jeg gjorde nok det, men ville bare ha noen gode argumenter mot min egen avgjørelse. Det fikk jeg. Men jeg kjenner meg selv godt nok til åvite at dette vil aldri bli bra, he he.

Takk for gode synspunkter, uansett.

Skrevet

Ja, jeg gjorde nok det, men ville bare ha noen gode argumenter mot min egen avgjørelse. Det fikk jeg. Men jeg kjenner meg selv godt nok til åvite at dette vil aldri bli bra, he he.

Takk for gode synspunkter, uansett.

Nei, da er jo saken klar.

Jeg vet om jobber jeg aldri kan ta jeg heller.

Skal ikke nevne hvilke av respekt for de som faktisk utfører dem.

Skrevet

Nei, da er jo saken klar.

Jeg vet om jobber jeg aldri kan ta jeg heller.

Skal ikke nevne hvilke av respekt for de som faktisk utfører dem.

Sånn er det, vi er forskjellige. Ikke sikkert de vil ha min jobb, heller, he he.

Kanskje dumt å være kresen når man er uten utdannelse, men man er jo menneske oppi det hele allikevel.

Gjest ta jobben
Skrevet

Du får det til å høres så lett ut.

Jeg er nok for egen og tverr. Send meg noen vibber!

Du trenger vel ikke flere vibber enn at sjefen din har bedt deg om å ta en fast jobb his henne/ham. Det er en kjempeflott tillitserklæring, og betyr at hun/han sikkert vil gjøre mye for at du får en jobbhverdag som er ok, med noen arbeidsoppgaver som er spennende og veier opp for det som er rutinepreget.

Føl deg beæret, still gjerne et lønnskrav som gjør at du går opp noen lønnstrinn, og bruk jobben som et stigbrett videre.

Skrevet

Du trenger vel ikke flere vibber enn at sjefen din har bedt deg om å ta en fast jobb his henne/ham. Det er en kjempeflott tillitserklæring, og betyr at hun/han sikkert vil gjøre mye for at du får en jobbhverdag som er ok, med noen arbeidsoppgaver som er spennende og veier opp for det som er rutinepreget.

Føl deg beæret, still gjerne et lønnskrav som gjør at du går opp noen lønnstrinn, og bruk jobben som et stigbrett videre.

Siden i går har jeg helt klart bestemt meg.

For å si det sånn; Å ta fri fra jobben fordi barnet ditt skal legge inn dren, er ikke populært.

Sær som jeg er, gidder jeg hvertfall ikke søke. Sønnen min kommer foran alt.

Men det er helt klart en tillitserklæring, og jeg ble veldig smigret da hun spurte meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...