Gå til innhold

Uno

Gjest uno var bra

Anbefalte innlegg

Gjest uno var bra
Skrevet

Hva skjedde på slutten? Måtte gå før den var ferdig :( Ble han drept eller kom han seg ut av det miljøet??

Skrevet

Han ble banket opp så det holdt, men overlevde. Det siste vi så var at han lå på bakken helt forslått. Tror at han smilte litt fordi han visste at nå var saken over og han kunne komme seg ut av miljøet. Morten derimot var feig og kom ikke for å støtte kompisen sin. Han ble derfor ikke ferdig med ting.

Skrevet

Han ble banket opp så det holdt, men overlevde. Det siste vi så var at han lå på bakken helt forslått. Tror at han smilte litt fordi han visste at nå var saken over og han kunne komme seg ut av miljøet. Morten derimot var feig og kom ikke for å støtte kompisen sin. Han ble derfor ikke ferdig med ting.

Næmen så j..... hyggelig da!

Nå gidder ikke jeg se denne nå når du har avslørt slutten!

Skikkelig kult!

Gjest du kunne latt være å lest da vel??????
Skrevet

Næmen så j..... hyggelig da!

Nå gidder ikke jeg se denne nå når du har avslørt slutten!

Skikkelig kult!

.

Skrevet

.

Med overskriften som var så gjorde jeg det, sto ingenting om at dette var en avsløring av filmen!

Jeg leser nå alle innlegg på åpent på DOL jeg, om det da ikke advares om at de inneholder artikler eller avsløringer som jeg (eller andre) ikke vil vite... Man har da litt plikt!

Skrevet

Hyggelig at du avslører slutten for oss alle som hadde tenkt å se filmen.

Skrevet

Med overskriften som var så gjorde jeg det, sto ingenting om at dette var en avsløring av filmen!

Jeg leser nå alle innlegg på åpent på DOL jeg, om det da ikke advares om at de inneholder artikler eller avsløringer som jeg (eller andre) ikke vil vite... Man har da litt plikt!

Når du ser at hovedinnlegget spør om hvordan filmen sluttet, så bør man vel regne med at eventuelle svar avslører slutten!

Skrevet

Når du ser at hovedinnlegget spør om hvordan filmen sluttet, så bør man vel regne med at eventuelle svar avslører slutten!

Men hvis man er inne på "100 nyeste", og klikker på et innlegg som heter Uno, og får hele slutten servert midt i fleisen, er det litt dumt, (når det er en så ny film som mange har tenkt å se).

Man ser ikke nødvenigvis hele tråden / første innlegg først.

Mamma er sånn, "denne boken bør du låne, den er kjempefin, men litt trist når han dør på slutten".

!!Takk, Mamma!!

Skrevet

Men hvis man er inne på "100 nyeste", og klikker på et innlegg som heter Uno, og får hele slutten servert midt i fleisen, er det litt dumt, (når det er en så ny film som mange har tenkt å se).

Mamma er sånn, "denne boken bør du låne, den er kjempefin, men litt trist når han dør på slutten".

!!Takk, Mamma!!

Oki, det var jeg ikke klar over! Unnskyld, det var ikke meningen. Skal aldri gjøre det igjen:( Nå må dere ikke være sinna på meg så altfor lenge, da..

Skrevet

!!Takk, Mamma!!

:)

Skrevet

.

Man svaslører ikke slutten på en helt ny film i et forum - punktum. Det hjelper ikke hva hovedinnlegget sier.

"........................."

Gjest uno er bra
Skrevet

Takk for svar :)

Skrevet

Takk for svar :)

Jo, bare hyggelig. Folk ble veldig sinna på meg, men...

Gjest takk igjen :)
Skrevet

Jo, bare hyggelig. Folk ble veldig sinna på meg, men...

Huff ja jeg så det.. Jeg tenkte ikke over at dem ble så sinte for hvis jeg ikke har sett en film og vil se den kikker jeg ikke på innlegg som heter det filmen heter.. Er det spm om filmen vet jeg jo ikke svaret siden jeg ikke har sett den så da gidder jeg ikke kikke heller.. Menmen, dems egen feil hvis de må lese absolutt alle innlegg her mener nå jeg..

Skrevet

Huff ja jeg så det.. Jeg tenkte ikke over at dem ble så sinte for hvis jeg ikke har sett en film og vil se den kikker jeg ikke på innlegg som heter det filmen heter.. Er det spm om filmen vet jeg jo ikke svaret siden jeg ikke har sett den så da gidder jeg ikke kikke heller.. Menmen, dems egen feil hvis de må lese absolutt alle innlegg her mener nå jeg..

Takk for støtten!! :-) Er helt enig!!

Skrevet

Det er faktisk veldig mange som kommer med anbefalinger på dette forumet, siden dere ikke visste det!

Som den må dere se, eller styr unna osv....

Man AVSLØRER ikke slutten på en film... da bør man heller leie den på DVD eller Video når den kommer i butikken!

MEn det er kjempefint at dere ikke har noen dårlig samvittighet fordi dere har ødelagt en bra film for veldig veldig mange med å fortelle slutten!

Takk igjen!

Gjest film er bare underholdning
Skrevet

Det er faktisk veldig mange som kommer med anbefalinger på dette forumet, siden dere ikke visste det!

Som den må dere se, eller styr unna osv....

Man AVSLØRER ikke slutten på en film... da bør man heller leie den på DVD eller Video når den kommer i butikken!

MEn det er kjempefint at dere ikke har noen dårlig samvittighet fordi dere har ødelagt en bra film for veldig veldig mange med å fortelle slutten!

Takk igjen!

Hadde det vært en anbefaling hadde jeg skrevet det. Det er faktisk bare en film. Underholdning som man ikke trenger ta så veldig seriøst. Dessuten hadde du ikke trengt å lese svaret fra flowy som røper slutten. Og man trenger ikke lese alle innlegg her. Men noen er jo avhengig. Your choice.

Skrevet

Hadde det vært en anbefaling hadde jeg skrevet det. Det er faktisk bare en film. Underholdning som man ikke trenger ta så veldig seriøst. Dessuten hadde du ikke trengt å lese svaret fra flowy som røper slutten. Og man trenger ikke lese alle innlegg her. Men noen er jo avhengig. Your choice.

Herre jemen!

Vet da det at film bare er underholding, som du ser her så var det ikke bare meg gleden ble ødelagt for...

Jeg gidder ikke betale 60 spenn for noe jeg vet slutten på... Du ødelagte forresten kvelden for meg og mange andre, da jeg skulle se Uno den kvelden!

Skjønner ikke vitsen med å gå på Kino for å gå på slutten av filmen jeg heller da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...