Gå til innhold

Uno

Gjest uno var bra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herre jemen!

Vet da det at film bare er underholding, som du ser her så var det ikke bare meg gleden ble ødelagt for...

Jeg gidder ikke betale 60 spenn for noe jeg vet slutten på... Du ødelagte forresten kvelden for meg og mange andre, da jeg skulle se Uno den kvelden!

Skjønner ikke vitsen med å gå på Kino for å gå på slutten av filmen jeg heller da!

Neinei da er det bare å ikke se den da. Så sparte du 80 kr også. Takket være meg. Hurra!

Skrevet

Neinei da er det bare å ikke se den da. Så sparte du 80 kr også. Takket være meg. Hurra!

Her koster det faktisk 60 kr:) hehe...

Men jeg hadde veldig lyst til å se filme jeg og det tok du fra meg og mange andre, tenk på det du når du går å legger deg i natt du! så får du nok en utrilvelig drøm!

Skrevet

Her koster det faktisk 60 kr:) hehe...

Men jeg hadde veldig lyst til å se filme jeg og det tok du fra meg og mange andre, tenk på det du når du går å legger deg i natt du! så får du nok en utrilvelig drøm!

hehe jeg gjør nok ikke det, gjør meg ingenting når dere er så "dumme" og leser innlegget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...